לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

מה איכפת לציפור?


 

היום חזרתי מהעבודה, ומשהו בבית היה מוזר.

האגרטל שכב ריק. את הזר מצאתי על הרצפה מפוזר.

תמונה אחת תלויה הייתה לגמרי עקומה. 

החלונות היו סגורים, בין הקירות דממה.

פתחתי בזהירות את הדלת לחצר

זה לא הגיוני. פרצו לכאן? משהו חסר?!

אני קופאת ואז סורקת מהרצפה עד התקרה

הכלבה מדלגת מעל הבלאגן, כאילו שכלום בכלל לא קרה.

ובאמת הכל במקום. רק השלווה איננה. 

אבל רגע. מה זה?! איך יונה הגיעה לאנטנה?!

 

 

 

בבוקר, אחרי שהשעון מצלצל ולפני שאני מתעוררת, אני פותחת את הדלת לחצר. הכלבה יוצאת ואני חוזרת לנמנם עד שהנודניק יתחיל. כנראה בזמן הזה, האורחת הפורחת נכנסה לחקור את הבית, ולא שמתי לב כשיצאתי ממהרת לעבודה (כי שוב לא קמתי בזמן) ונעלתי אחרי.

 

להוציא אותה מהסלון היה בכלל מבצע. יונים הן ציפורים אהבלות. שני חלונות פתוחים, דלת פתוחה לרווחה, אויר קריר עם ריחות של אביב מבחוץ. כלבה נובחת, אני מנופפת באסרטיביות ו.... לא. היונה תעוף בהיסטריה ותנסה לחדור את התקרה, כי בטח, זה הגיוני לגמרי. זו הרי יונת אנטרפרייז, זה פשוט שסקוטי נרדם בשמירה...

 

יונים הן ציפורים אהבלות ואני,ליתוס. אק"א שלגייה, הולכת לסדר את הסלון.

שלום ובטחון.

 

 

נכתב על ידי , 28/2/2006 19:48   בקטגוריות נביחות  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)