לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2003

אתמול היה יום האם


כמעט ושכחתי. אני נמצאת כל כך עמוק בתוך האובך הצהוב הזה, שאת עצמי אני כמעט ולא מצליחה לראות מבחוץ.
 
בכל אופן, בלילה, באוטו, בדרך חזרה מהמושב נזכרתי. אצלנו בבית הוחלט כבר לפני כמה שנים שיום האם זה יום האם, וניסיונות ההשתלטות מצד "המשפחה", לא יעזרו, לפחות לא עד שהמשפחה תצליח לעשות את כל הדברים שאמא שלי (הקוסמת) מצליחה בשעה אחת. בכל מקרה, התקשרתי לאבא שלי, שאמר: "מה? זה היום?!" והצליח למצוא איזו חנות פרחים פתוחה בדרך הבייתה, ולהפתיע את אמא שלי, שישר שאלה "מה, זה היום?!". (לפעמים ההורים שלי יכולים להיות כל כך דומים...)
 
אז לא עשינו משהו גדול. פרחים וחיבוק ואמא יקרה לי. אנחנו לא אנשים של דברים גדולים, אבל לפעמים דווקא הדברים הקטנים מתחברים לנו למשהו הרבה יותר טוב.
 
נכתב על ידי , 3/2/2003 22:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)