לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2003

עצוב לי.


נדמה לי שהפכתי למישהי אחרת. הריכוז שלי נעלם. אני יושבת שעות מול אותם תרגילים שוב ושוב, ולא מצליחה.
 
אין לי כוח יותר. אני אוהבת להיות סטודנטית, אבל הבחינות האלה פשוט מוציאות אותי מהדעת. החיים שלי הפכו להיות מורכבים משלושה חלקים: או שאני לומדת, או שאני ישנה, או שאני חושבת על אחד מהשניים.
 
אין לי יותר כוח. אין לי יותר כוח.




אז אני אומרת לעצמי: "את צריכה לקחת את כל המחשבות האלה, את העייפות והרחמים העצמיים והתסכול, להכניס אותן לשקית ניילון שחורה (של גוויות), לעלות לאיזה מגדל גבוה ולזרוק אותן קיבינימט.
 
אחר כך, תשארי בלעדיהן, קלה,
 
את יודעת: הדרך ארוכה ויש בה עליות וירידות, מדרגות לטפס, פלגים לחצות. אז תפלי למים. תרטבי. יהיה לך קר. יהיו לך שריטות וסימנים כחולים של מכות יבשות. הדרך ארוכה, ובין פסגה לפסגה הטיפוס כל כך מתיש, והתיק כל כך כבד והאויר כל כך דליל...
 
אבל את יודעת מי יכבוש את הפסגה ויהנה ממנה הכי? את. אולי לא ראשונה לפני כולם, אולי עם בגדים יותר בלויים, אבל כשאת תעמדי שם, והשיער שלך ישתולל ברוח-של-לפני-בוקר, ישרוט לך את הפנים, והשמיים יצבעו בכחול חיוור של סוף הלילה, את תדעי שאת שם. שהגעת. "




זה פועל עלי לפעמים. אני קוראת את עצמי ויודעת שהימים הקשים יעברו. אבל היום זה לא מצליח לי. היום אני רק רוצה לבכות.




פעם הייתי חכמה. יכול להיות שזה עבר לי?
 
 
נכתב על ידי , 4/2/2003 19:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)