לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

מכתב


 

לפעמים את כותבת את המילים שלי.

לא. אינך יכולה לכתוב את המילים שלי, כפי שאינך יכולה להתרעד במקומות שבהם אני נרעדת. אנחנו כל כך אחרות. אבל לפעמים את כותבת מחשבות שנדמות מוכרות כל כך, ואני קוראת אותי-אותך וחושבת לעצמי, תסתכלי על עצמך גברת. תסתכלי על עצמך.

 

במקום אחר אישה אחרת וודאי קוראת אותי וממלמלת לעצמה אותו דבר. אנחנו איזו רשת עיוורון נשי בתוך המים הצלולים של הכתיבה האינטרנטית, וכל אחת מאיתנו מפרפרת ערומה את המילים, קצרת נשימה, ולא רואה איך היא ממלאה את החדר ניצנוצי סנפירים.

 

את יודעת, רציתי להגיד לך כמה את יפה ומוארת בעיני ושתקתי.

את כל כך יפה.

 

ואני, בינתיים אני שתיקה גדולה. שתיקה גדולה שמתוכה אולי אוכל סוף סוף לשמוע, את עצמי,  רחוקה ושקטה, כמו רוח רכה מרעידה את הגוף העירום לאורך השדרה, ואותו, שהוא ריח שדות רחוקים נישאים על הרוח הזו.

 

גם אני קצרת רוח, את יודעת. אבל כך או אחרת אנחנו נהיה בסדר. את תראי.

נכתב על ידי , 7/3/2006 22:47   בקטגוריות מכתבים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)