לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

אביב קיץ חורף. תמונות מהגינה.


ברוכים הבאים אלי. (שביל הכניסה)

 

יופי שבאתם. נשב בגינה? (נרקיסים וסלסלים)

 

צבעונים (כן, גם כמה אדומים הולנדיים ששרדו משנה שעברה).

השביל שמאחור מוביל ללול.

 

סייפן זה מאמם. ("גליודלה כזו", בליבה היא אמרה, "חסרה לי נורא בדירה") 

 

פרזיות לרוב בכל מני צבעים

 

ויש גם אירוסים בכל מני מקומות  (פקאנים על הרצפה. מישהו צריך כבר להתכופף ולאסוף!)

ואורחים לא קרויים (לבנין הכרוב, שאוכל לי את כובע הנזיר, ואחר כך יצאו ממנו פרפרים לבנים ויפים.

יש לי המון המונים של כובע הנזיר, אז אני מרשה).

 

ותראו מחזה מוזר:

החורף כאילו עוד לא נגמר (כי יש עוד תפוזים על העץ),

אבל גם האביב כבר כאן (כי התפוז גם פורח,

והריח, איזה ריח....)

 

ובקרב העונות הזה, תראו כמה שסק, ותראו כמה צהוב.

הקיץ בא.

 

אירועים פרטיים (עד שני אנשים) בתאום מראש וללא תשלום.

:)

 

שבת שלום.

 

נכתב על ידי , 31/3/2006 12:57   בקטגוריות גינה.  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)