לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2003

גשם של אבק


טוב. המבחן היה לא משהו. זה בלשון המעטה. לא שזה מפתיע אותי. קטנה שכמוני מנסה להביס ענק כזה (6 נקודות, שרירים, צלקת מכוערת על לחי ימין) בלי להצטייד בכלי נשק. מיותר לציין שהוא הסתכל על האגרופים הקמוצים שלי  וחייך בזלזול. הרגע הקפתי את מועד ב' בעיגול ביומן, בדיוק יום אחרי המפלצת השנייה (7 נקודות, צהוב בשיניים, גבות מחוברות) שגם הוא הפיל אותי לרצפה בדחיפה, בעט בי כמה פעמים, צחק והלך.
 
אבל לא נורא. אופטימית שכמותי לא תתבאס משני מועדי ב', מזה שלא יהיה לה חופש פסח, מזה שכואב לה הראש ושהיא צריכה לבלות את היום בנקיון הבית המוזנח שלה. לא לא. לא אני. 
פוקי מביא משהו שפעם היה בקבוק ומחייך אלי. יאללה, קומי כבר. נראה אותך תופסת אותי עכשיו. הוא בורח לגינה ואני אחריו.
 
ובגינה יש המון רוח. רוח רוח.כל הבוקר משתולל ... טולולולו... אני שרה וכל העצים רוקדים, ופוקי משתולל על הדשא.
 
המציאות של היום, כמו הגשם של אתמול. מבחוץ הכל נראה אפור ומאובק. אבל האויר, האויר פתאום נקי, ויש שמש של חורף, וזר כלניות פורח, וזה מה שחשוב באמת, נכון?
 
 
נכתב על ידי , 13/2/2003 13:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)