לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2003

יום שישי.


 שוב יום שישי, ושוב לאבא שלי יש זמן, והוא שמח לבוא לעזור לי עם התריסים. מזל שהוא בא. לתקן תריס זה מעשה מסובך למדי. שוב בילינו את כל אחר הצהריים ביחד. היה כיף. 






טוקה, חברה שלי, שוב בדיכאון. היא לא רוצה לדבר על זה וצועקת עלי שהיא לא מוכנה שאני אבוא אליה ובוכה. אני כל כך דואגת לה, ואין לי מה לעשות. היא לא מרשה לי אפילו להיות שם בשבילה.


אני אישה כזאת. כשמישהו יקר לי נופל, אצלי מופיעים הסימנים הכחולים. כואב. ולא ממש מה שתכננתי לסוף השבוע הזה.





אז במקום המסיבה המתוכננת, אני מכינה לי תנור ותה וערמה של ספרים. ולכבוד החופש שלי וחג האהבה פוקי מקבל ממני קופסת שימורים בטעם ארנבת (!) ואודי מקבל ממני SMS, הקירות שלי מקבלים ממני שיר, ואתם מקבלים ממני ציטוט:


" מקל ואבן ושביל שאבד, זהו סוף המסלול, זה טיפונת לבד,
זהו שבר זכוכית זה חיים וזה אור, וזה לילה , זה מוות, זה חום וזה קור,
זה העץ שפורח,זה שועל על הדרך, ניצן נפתח וציפור מזמרת,
זהו יער, הרוח, זה סתיו וזה סלע, ושריטה ומכה, יש דברים שכאלה,
והרוח נושב לו חופשי על הדרך, זה האור, החלל, האוויר והערב,
והגשם יבוא וישטוף כל כאב
זה המתח שתם, השמחה שבלב.
כתף, מקום, הבשר והעצם, הסלילה של הכביש, השריקה של האבן
וטפטוף של טיפה ונצנוץ של זהב, והטווח של החץ, ההימור והקרב
ותחתית הבאר והשביל שאבד, זהו סוף המסלול, זה טיפונת לבד."


ושיהיה ערב שמח. גם אם טיפונת לבד.









ולסיום סיומת


שחר התקשר אלי הרגע. "עוד כמה שעות יומולדת שמח!" , ככה הוא התחיל.


- "תודה חמוד, אבל זה היה בשבת שעברה".
הוא מתבלבל. "לא אמרת...?"
- "אמרתי בשבת. התכוונתי לזאת שהייתה..."
- "טוב. אז הרווחת, כי זכית בעוד יומולדת ושיהיה שמח גם היום. "
- "תודה! איזה כיף שאתה מתקשר."
- "שתדעי לך שבילית אצלי כל השבוע על המקרר".
- "איזה כיף לי. אולי תשאיר אותי שם עד שנה הבאה? "



נכתב על ידי , 14/2/2003 22:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)