לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2003

חצי תאוותי בידי... (או: הצילו!!!)


 
הגילוי
- גבע לומד איתי בהרצאה אחת ובמעבדה אחת. אתמול ישבנו וקשקשנו לנו על הדשא, כשפתאום הוא הציע שנהיה זוג במעבדה.
התאפקתי שלא לפרוץ בסדרת גלגלונים לרוחב הדשא וסט של צווחות אינדיאניות, (לא בהכרח בסדר הזה). התעלתי על עצמי, והסכמתי בחיוך מאופק (אולי מאופק מידי). 
 
חלומות
בסוף, בגלל מחסור במקומות, אנחנו לא זוג במעבדה. הוא יושב עם איזה בחור לפני. זה לא אומר שהוא לא הסתובב מדי פעם לבדוק מה שלומי. זה לא אומר שלא נעצתי לו עיניים בגב כל השיעור. ו-ווואוווווו איזה גב יש לו. גב יכול להיות איבר כזה סקסי... החולצה שלו בדיוק במידה המתאימה, חושפת שרירים מצויירים. יש לו גב משולש כזה ושרירי... ובמיוחד, כשהוא נשען קדימה והחולצה עולה טיפה, ופס של עור קורץ מעל לפס של תחתונים.. ממממ... מועצת הבנות (פיצי ובוצ'ה) אישרה בחיוך גדול (ונוטף ריר). שוב הוחלט ברוב קולות שיש לי טעם טוב. השאלה היא מה אני עושה איתו, או יותר נכון - מתי אני אזכה לטעום ממנו... יצאתי מהמעבדה הזאת חרמנית בטירוף. זה ממש הזכיר לי איזה משהו שיאיר22 כתב פעם.  (אם הייתי בחור הייתי כותבת עכשיו שהולך להיות סמסטר קשה...)
 
זריקת עידוד
- הוא גר לא רחוק ממני. הוא הציע לי טרמפ (!!). לא הסתדר לנו היום, אבל הסמסטר עוד ארוך. יהיו הזדמנויות. יופי ליתוס. :)
 
מציאות נושכת
-  התזמון לא ממש טוב. הוא נפרד לפני שבועיים בערך מחברה שלו. הם היו הרבה זמן. גרו ביחד. עכשיו הוא חזר להורים.
אני לא רוצה להיות ריבאונד גירל.
 
אז מה לעשות?
לוותר? אם אני מוותרת, אני זוכה בידיד הכי חתיך שאי פעם היה לי. ואולי זה לא ויתור, אלא סוג של דחיה?
 
מצד שני, בגלל שהוא הבחור הכי שווה בפקולטה, אם אני מחליטה לא לוותר, יש כאן צורך בביצועים מהירים. כבר ראיתי את החיוכים שכולן שולחות לו, והם לא ממש תמימים. במרוץ הזה יש אמנם פער קטן לטובתי, אבל מתקרבים לחלק של המשוכות, ואני לא ממש בכושר.
 
אני לא ממש יודעת מה לעשות איתו הלאה. אני לא ממש טובה בהצהרת כוונות. הוא גם גורם לי לגמגם, ועושה לי פרפרים (איזה חוסר אונים נעים). מה לעזאזל עושים אחרי שמחייכים ומדברים ומחייכים?
 
הצילו
בבקשה בבקשה בבקשה אל תשאירו את הפוסט הזה בלי תגובות.
אני צריכה עצות טובות, ומהר.
 
תודה.
 
נכתב על ידי , 17/2/2003 23:07  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)