לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

לא קרוא.


הוא אפעם לא קרוא. הוא מתנפל במקומות החשוכים. בנקודות החיבור. במפרקים. הוא לא קרוא והוא יודע, אז הוא לא מחכה. הוא מתנפל בסתם ימים, ואי אפשר לזהות איזה דפוס. נגיד: ימים חמים במיוחד. או סופי שבוע. או ימים איזוגיים.

 

הוא מתנפל בשקט. הוא אומן של השתלטות. הוא לא משמיע קול, ולא משאיר סימנים. ולעיתים קרובות מדי אי אפשר להרגיש בו עד שכבר מאוחר מדי. ולעיתים קרובות גם כשמרגישים מתמלאים בחוסר אונים.

 

כל כך קטנים אנחנו בעולם.

 

זו תקופה כזו. של חולשה. לא שלי. אני העוגן. של אנשים סביבי. שָם הלוויה ושבעה ושָם חולי חסר הכרה ומונשם, וכאן ניתוח (שלא אמור להיות מסוכן אבל תביאו בכל זאת טפסים).

 

ואני מביטה בו כמו אישה מביטה אל צל של בניין. שחור. אין שם כלום, פרט לאפשרות שיש שם משהו. האפשרות הזו חד משמעית. היא לא נצמדת לקירות. היא נועצת עיניים בוערות. היא לא ממצמצת. אין בה ספקות, באפשרות הזו. היא מצמתת. ואני עומדת מולה וקר לי, והוא, הוא אף פעם לא קרוא.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 9/3/2004 22:50   בקטגוריות מתפורר  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)