לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

הכאב שלי הוא פלסטלינה.


 

שוב.

 

במקום שבו הכאב הוא פלסטלינה הנפש אצבעות ארוכות, וכל המקומות שעוד לא ננגעו נרעדים. אני יושבת בזה כשהלילה יורד, הפעם לאט. הנדנדה עטופה סדין כותנה לבן, עבה, של נדוניה, ואני מתנדנדת כמו ילד אוטיסט, נדנודים מרגיעים של רחם שמציירים בי את המחשבות בקוים עדינים. ציורי Lissajous.

 

מחשבות, ואני מפסלת בהן, ואני החמר ואני האובניים, סתת ואבן, כבשן ומתכת ואש.

 

כמה ילדותי זה לא לזכור לבלוע שני כדורים לבנים כל ערב. כמה ילדותי זה להיזכר בהם רק כשהגוף מותש, מכניע את עצמו, נופל למרגלות הקיום, מתחנן.

כמה ילדותי זה לעמוד נכחו אומללה ולא להבין.

לפעמים הקיום שלי הופך כולו לאוטואימיוני. אני נגד עצמי. אי אפשר לנצח בזה, ואסור להפסיד.

 

הלילה חשוך ושקט והחלום רך וטוב, ומתוכו הגוף מתעורר בבהלה אל המגע הזר, הקר של בד רפוי של אוהל. מבעד לשינה הוא נאבק, ואיך מוצאים רוכסן של דלת, ואיפה האוויר עכשיו, ואיך לקום. 

 

במחלה שלי הגוף קורס לתוך הנשמה כמו אוהל מתמוטט על גוף ישֵן.

 

במקום שבו הכאב הוא פלסטלינה הנפש אצבעות ארוכות והמילים נשימות.

אני כותבת את עצמי לדעת. 

 

(ואני לא יודעת כלום בעצם אין לי תשובות ויהיה לי טוב).

 

 

נכתב על ידי , 28/5/2004 20:14   בקטגוריות מתפורר  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)