לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

מרווחי נשימה


מרווחי הנשימה שלו, שהצורך בהם מוכר לי כל כך, מחניקים אותי. אפילו שאני מכירה את זה כל כך טוב. הרי גם אני כזאת. כל כך כזאת. אבל בשיחה שלנו עכשיו, הקצרה, כשהוא חזר עייף, ויש לו שיעורים והוא רוצה לקבוע איתי משהו למחר אני אומרת "טוב", ו"נדבר" לאקוני מבואס, ואחר כך השקט ממלא לי את החדרים וגם הפחד חסר ההגיון, של המרחק.

  

נסעתי בלעדיו והיה לי כיף אבל חשבתי עליו, וחזרתי ורציתי אותו אבל בסוף נשארתי לבד, ואיך זה שאני מצליחה לשמוע רק את הנשיפות ולא את המקום שמתפנה בו אחריהן ולא את השאיפה שתבוא מחר, שהיא אני, שהוא אומר במילים הכי- ברורות-שאפשר שיש לי בה מקום. 

 

ואני רוצה להגיד לו את כל זה אבל פוחדת להבהיל. יש לי נסיונות מרים של געגוע. וכל הזמן אני באצבעות דקות כדי שלא לקרוע, איך כתב מאיר גולדברג? יש חוטים דקים ביננו. יש סיבות להתאפק.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/6/2007 21:50   בקטגוריות כזאת אנוכי, הרהורים, הציני  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)