לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

תאור מצב


 

 

עמדתי רחוק. העיניים ראו את זה מתנפץ, אבל הגוף לא נחתך מהרסיסים.

 

עשיתי את כל מה שברשימה, חוץ מהסיוד. סיימתי את הספר שלי, ראיתי (סוף סוף) את "בופור". ראיתי את "להיות ג'יין" (טרום בכורה פלוס הרצאה מעניינת) ביקרתי את אחיותיי ואכלתי סושי. עשיתי גבות, מניקור ופדיקור. קיבלתי מחזור. הייתה לי שיחה טובה עם המנחה שלי. היה לי רעיון נחמד לגבי העתיד המקצועי. לא ישנתי מספיק, אבל שתיתי הרבה מים וקצת פחות קפה. בכל מקרה, זה עובד: מצב רוחי משופר. אני קצת אחרת ואוטוטו מוכנה לצאת שוב אל השוק, למשש מלפפונים. סתם. סתם. אבל לחזור למסע של חיפוש.

 

הסבר של בוקר (10:00):

אי אפשר להתגעגע למקום שמעולם לא היית בו, אבל אחרי שהיית שם, ואפילו אם לרגע קצר, הצורך פתאום מתחדד.

זו כבר לא כמיהה, שהקצוות שלה מטושטשים כמו ערפל על שביל שאת יכולה רק לנחש לאן הוא ייקח אותך. היא הופכת ליד שתחפון את שלך בערפל הזה.  ואני, אני שוב מתגעגעת, אולי בייתר שאת, אל המקום של הביחד. אמיתי. לא דרך זכוכיות משוריינות של מערכות הגנה כפולות. זה לא שווה אחרת.

 

 

אם אתם (מכירים) מישהו כזה, תפנו אותו אלי בבקשה. תודה. שלום.

  

 

נכתב על ידי , 5/7/2007 03:46  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)