לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

אינטראקציות- חלק I (או - מחשבות לגבי התמונה).


בהמשך לזה.

 

אנשים משתמשים באינטרנט כדי להכיר אנשים. זה קל וזמין ונוח מאוד ומעצם היותו מאגר המידע הגדול ביותר בכל הזמנים אפשר למצוא בו המון אנשים נהדרים, חברים וחברות, וגם בני ובנות זוג. אפשר למצוא בו גם המון אנשים פחות נהדרים, וגם המון חולרעות, אבל בואו נשאר אופטימיים בשלב זה). אז האינטרנט הוא כלי מעולה לצורך הכרויות, ואנשים התחילו להבין את זה כבר מזמן, אבל נדמה שרק בשנים האחרונות הכרויות באינטרנט הפכו למשהו לגיטימי, כזה שמותר לא רק לאנשי מחשבים או למכוערים או למיואשים אלא גם לכל השאר. אם להשתמש בעולם המושגים שלי, האינטרנט הפך מאנדרדוג ללברדור. 

אף אחד כבר לא מתבייש לספר שהוא הכיר את אהובתו באינטרנט. להפך, אפשר להגיד את זה עם שמץ של גאווה, חצי חיוך וקריצה, כי כולם יודעים איזה ג'ונגל יש פה, ולמרות כל זאת ואף על פי כן, אנשים מוצאים אהבה.

בקיצור, רציתי לומר, שזה כלי מעולה האינטרנט הזה, אבל כמו כל כלי, צריך לדעת להשתמש בו.

 

אינטראקציות- חלק I- מחשבות לגבי התמונה. קטע מצ'ט שהיה באמת.

 

- למה לא שמת תמונה?

- אני מעדיף לא לשים תמונה באתר.

- כן, אני מבינה. אבל למה?

- כי אני לא חושב שאני צריך תמונה

- לדעתי, סטטיסטית, תקבל פחות פניות, וממילא בסוף תפגש. לא עדיף להראות וזהו?

- אני לא חושב על הדברים כמוך

- איך אתה חושב?

- כן, נפגש בסוף, אבל כבר יצא לי להפגש עם מישהי שלא בדיוק היתה דומה לתמונה שלה, ויש מסנג'ר אם רוצים להחליף תמונות. ( רצוי שיהיו מהזמן הקרוב ).

- תשלח לי?

- אין לי תמונות עדכניות אז אני גם לא רוצה לשים סתם, או לשלוח סתם.

- אני לא מבינה את זה. 

- יש לי תמונות. הן מלפני שנתיים.

- אז תצטלם!!

- אם יוצא אז אני מצטלם ואם לא אז לא. אני לא חושב שתמונה זה דבר כזה קריטי.2 אנשים יכולים לדבר אחד עם השני בטלפון למצוא חן אחד בעיני השני, להפגש ולהחליט אם נראה להם או לא.

- אבל רגע. אם אתה משתמש באינטרנט כדי להכיר, ואתה מחפש באמת היכרות מוצלחת, יש משמעות רבה למציאת חן בסיסית. אם לא מוצאים חן (גם ויזואלי! בוא לא נהיה נאיביים) אז אין טעם להפגש (בהנחה שהתמונות אמיתיות, עדכניות וכו).

- אף אחד לא הולך מארומה לחופה

- אין טעם להגיע לפגישה ואז לגלות שאם רק היית יודע לא היית יוצא מהבית, וגם אין טעם לשים תמונה לא אמינה כי ממילא בפגישה האמת יוצאת לאור, ובגלל זה אני לא מבינה אנשים שלא מראים תמונה. לא חבל על כל האנרגיות ?

- כן אבל אנחנו יכולים להניח ואני יוצא מנק' המבט הזו שכולן נורמליות ונראות טוב מאוד כמוני

- למה ? זה נאיבי.

- אני לא חושב שזה נאיבי .

- יש הרבה בחורות (וגם בחורים) שאינם נורמליים או נראים טוב כמוך.

- אני חושב שלא חייבים להחליט על בסיס תמונה. ומה אם הבחור לא פוטוגני ?

- תקשיב, ברור שזה לא הכל. ברור שחייבת להיות שיחה וחייבת להיות איזו כימיה. אבל יש אנשים שהם לגמרי לא לטעמך. ואני לא מדברת על קצת לא, כי עם קצת לא שווה להפגש, אבל מי שלגמרי לא, לא הייתי פונה אליהם מראש.

- מגדר יותר מצומצם ברור.

- ואתה יודע מה? גם לאנשים האלה, שהם לא לטעמך, שווה לשים תמונה, כי עדיף להם שלא תפנה אליהם בכלל מראש, מאשר שהם יצאו איתך ואז תזרוק אותם. זה הרבה פחות מעליב אם לא תפנה אליהם מראש. 

- כימייה נוצרת רק אם 2 אנשים רוצים ליצור אותה . 

-

- להגיד לבן אדם שלא מתאים בעדינות זה גם משהו שצריך לדעת לעשות

- ברור. אבל תסכים איתי שאם אפשר למנוע את זה מראש, זה עדיף.

- עדינות + אסרטיביות. אם היינו יכולים למנוע הכל מראש היינו נמנעים מסיכון והולכים על בטוח כל הזמן לא היינו מפסידים אף פעם והיה נורא משעמם.

- אני בחורה אופטימית מטבעי. אני מאמינה שכל אחד מוצא חן בעיני מישהו. אבל אני גם רציונאלית ויודעית שלא כולם מוצאים חן בעיני כולם. אין מה לעשות.

- טוב הגענו לפילוסופיה. התעייפתי

- גם אני. אני חושבת שאני אלך לישון.

- אני משאיר לך את הטלפון שלי. תתקשרי.

 

(NOT)

 

מה כל כך קשה להבין פה? לכולם יש אינטרס לשים תמונה אמיתית (מחמיאה כמיטב יכולתם, אבל מהזמן האחרון) באתרי הכרויות.

 

ואז יש את אלה שאומרים שהם לא שמים כי לא מתאים להם שאנשים יזהו אותם. אבל למי איכפת אם אנשים יזהו אותך? העובדה שאתה רווק (בהנחה שאתה באמת רווק) היא משהו שכנראה ידוע לסביבה שלך. העובדה שאתה מחפש היא משהו להתבייש בו? בעיני זה בדיוק להפך. חוצמזה, תאמינו לי, אם מישהו שאתה מכירים יתקל בתמונה שלכם באתר, הייתה סיבה לכך שהוא נכנס לאתר, וזה כנראה לא היה בשביל למצוא אתכם. קפיש?

 

עכשיו תקשיבו: אם יש לכם מה להגיד, תגידו. זה נושא חשוב אך מוזנח, והלוגיקה, וגם הפסיכולוגיה כאן מעניינת.

(ואם מישהו כותב על זה אצלו, נא לעדכן אותי, קודם כל כדי שאקרא ואתפלמס אתכם, וחוצמזה כדי שאפשר יהיה לעקוב).

 

 

 

טיזר לפרק הבא ( אינטראקציות- חלק II), שאני לא מבטיחה שהוא יהיה הפוסט הבא, אבל מתישהו, אם תרצו, אכתוב גם אותו: 

  הבהרה: זה לא צילום אילוסטרציה.

 

אכן, תמונות קשות, יעקב.

 

שבת שלום.

נכתב על ידי , 28/7/2007 13:00   בקטגוריות לא מכירים.  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)