לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בזבוזמן לתפארת (שמתם לב שזו עונת המבחנים?)


פה אמור להיות הסרטון הזה:

 

 

 

 I'm an endothermic organism and that's why I perspire It's too Hot

 

האנק (27, כותב ומעצב אתרים ממונטנה) וג'ון (30, סופר מאינדיאנה) הם שני אחים שגילו יום אחד שרוב התקשורת בינהם מתרחשת בכתב, דרך האימייל. לשם הגיוון, ואולי גם השעשוע, הם החליטו לתקשר האחד עם השני במשך שנה שלמה (2007) בלי לכתוב. הם עושים את זה באמצעות סרטוני וידאו (Vlog) שהם מפרסמים ביו טיוב, להנאת הציבור הרחב. משהו כזה יכול להיות מסוג הדברים המיותרים והבלתי נסבלים ביותר בעולם, אבל האנק וג'ון הם  כאלה חמודים, גיקים ומצחיקים, שאי אפשר שלא להתמכר.

 

הם מתכתבים יום-יום, (חוץ מבסופי השבוע ובחגים). חוצמזה יש כל מני חוקים מוזרים (למשל, אם יום רביעי הוא של האנק, הוא כותב שיר) יש אינטראקציות מכל מני סוגים עם הקהל (the NerdFighters) ויש גם אקשן: מי שלא מפרסם את הוידאו שלו בתורו (עד חצות) מקבל עונש, ואלוהים, העונשים שהם נותנים אחד לשני הזויים ומשעשעים ביותר (העונש הראשון, בחמישי בפברואר, הציב רף גבוה למדי).

 

יש גם מדד "World suck"  ומשימות לבקשת הקהל,  אבל מעבר לכל זה, האנק וג'ון, חנונים ככל שיהיו, פשוט מגניבים לאללה.  

אני חושבת שבעיקר בגלל הגישה הזו, הכיפית, לחיים.

 

לראות וללמוד.

 

(האתר שלהם כאן, והסרטונים ביו-טיוב)

 

 

אני אמורה בעצם ללמוד ולא לראות, אבל אני גרועה. וחם לי.

 Its too hot.

 


אה, וגם, רציתי להוסיף, שבהמשך לפוסט הזה, הממזר פרסם את הפוסט הזה, שמסביר איך לשמור על רכב תקין.

לכל בעלי ובעלות הרכב - אני ממליצה לקרוא, להפנים וליישם.

 

נ.ב.

היום תהיתי מה יקרה אם אני ארשום לי דברים על החלון של המכונית (מבפנים) בטוש מחיק. זה יהיה מחיק?

אני תוהה קודם כל כי החלונות האחוריים יכולים להיות במה מצויינת לביטוי עצמי, ושנית, כי אז אני אוכל לכתוב לי תזכורות בנושא בדיקות שמן מים אויר וטיפולים, על הפינה, איפה שיש לי שלושמאות אישורי כניסה למוסדות אקדמיים ברחבי הארץ... מה אתם אומרים?

 

נכתב על ידי , 8/8/2007 21:46  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)