לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

מכתב מאמיגו.


אמיגו כתב לי מייל. זה היה מייל קצר, כמעט לאקוני, אבל איכשהו היו בו את כל המילים הנכונות. התרגשתי ממנו. זה מדהים אותי איך איש זר  מתעניין בשלומי, ככה פתאום. מתעניין ממש. לא כפתיחה לדיאלוג בנושאים אחרים. המילים של אמיגו גרמו לי להרגיש יקרה. לרגע נדמה היה לי שאני חפונה באיזו יד ענקים, מוגנת מפני העולם כולו.

 

למה הרגשתי ככה? אני לא יודעת. אולי זה בגלל שהמילים שלו נכתבו מתוך שתיקה שביננו, ואולי כי הוא כתב כל כך פשוט וישיר ועדין וזהיר. קצת כמו ילד משחק עם גלים על החוף. מתקרב להרטיב רק את קצות האצבעות ובורח. הים נסוג בשביל לחזור, והילד נרעד וצוחק וחוזר קצת יותר, נגיד - עד הקרסוליים. והייתי קצת כמו בחוק השלישי של ניוטון: כפות הרגליים של ילד אחד הרעידו בי את הים כולו.

 

ביחסים וירטואלים המגע הבינאישי מרחף, כך כתבתי לו. זה קצת כמו לעמוד בתוך להקה של פרפרים. לפעמים אחד מהם מתקרב למרחק נגיעה, מלטף לך את הפנים בכנפיו -  וחולף. לפעמים נוחת עליך לרגע של קסם. רק לפעמים. 

 

ופתאום נדמה לי שלמרות מקסמי השווא הוירטואלים, ולמרות משחקים של סבתא סורגת בחוטים של רגש, ולמרות המימד הדמיוני הזה שאין בו אמת אבל יש בו את כל האמת כולה, עירומה, עקשנית, אמיצה. למרות כל זה, ארבע שורות של אמיגו לחשו לי: יש בהם, ביחסים בינאישיים וירטואליים, איזו עדינות מיוחדת, בלתי צפויה וקסומה.

 

 

נכתב על ידי , 7/9/2004 15:51   בקטגוריות הרהורים  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)