לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2003

כמו אותיות על נייר כימי.



הדיאלוג שהיה.
"מאיפה את מכירה אותו?" את שואלת.
"הוא קרא משהו שכתבתי פעם, ושלח לי מייל", אני עונה.
"קרא אצלך בבלוג?"
"כן."
"צחוקים... טוב. אני מוכרחה ללכת עכשיו..."
"לילה טוב נֶלוּש."
"לילה טוב."
 
הדיאלוג שעוד לא.
"את יודעת מה?"
"מה?" נֶלוּש תחייך.
"זה היה מוזר, איך שהזכרת את הבלוג שלי בכזאת טבעיות, כאילו זה ברור שאת יודעת. "
"הממ... כאילו.. זה ברור שאני יודעת", היא תגיד.
"נכון, רק שאפעם לא חשבתי על זה באמת..."
"ומה את חושבת על זה עכשיו?"
"זה מרגיש מוזר, אבל  נדמה לי שאני דווקא שמחה. זה נחמד לי. דגדג לי כבר לספר."
"יופי. אבל למה לעזאזל קראת לי נֶלוּש?"
"אהה. דווקא חשבתי על זה דיי הרבה. זה ראשי תיבות של נסיכה-לוחמת-שלי." אני  אחייך.  "זה מתאים".
 
אחר כך.
אח"כ נדבר קצת. מזמן לא דיברנו. אולי אפילו מעולם לא באמת. אולי זה באשמת קוצר הזמן או פער השנים. אין סיבה. לפעמים נדמה לי שאני בכלל לא מכירה אותה. זו הרגשה מוזרה. ועכשיו, נלוש תכין קפה קר מעולה ונשב ביחד במרפסת, רק היא ואני, ונדבר שנים של שתיקות. 
 
עכשיו.
בכלל זה מרגיש קצת מוזר. כתבתי על זה כבר פעם. על שני העולמות האלה, הנפרדים, שהאנונימיות הזו טובה להם. אבל הנה - מותק יודעת, וזה דווקא נחמד. ונֶלוּש, אושיית אינטרנט בדימוס, הרי ברור היה שהיא יודעת. זה כאילו לא נאמר מעולם כי זה היה מובן מאליו. וכן, נדמה שיש בי איזו הקלה, כמו סוד שמלא רק אותי, ועכשיו מתחלק בין שתינו.
 
בטח יש עוד אנשים שמכירים אותי באמת ויודעים. בעצם בטוח. יש כמה אנשים שאין לי אפילו ספק. זו מחשבה מוזרה שאני מתחמקת ממנה. בדמיון שלי זה כאילו הקו שמפריד בין הוירטואלי לריאלי הולך ומתפוגג. קצת כמו אותיות על נייר כימי. הזמן מתמלא והן מתרוקנות ודוהות.
ואני, שהייתי ברורה בשני העולמות, גם אני מתפוגגת? ואיפה אני מוצאת את עצמי בחלל שנפער בינהם?
 
נדמה לי שכאן.
באותו המקום בדיוק.
נכתב על ידי , 17/6/2003 01:05   בקטגוריות מחשבות על כתיבה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)