לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

דברים שהוא עשה לי


תאנים עם מוצרלה עטופות בפרושוטו ומוצפות בדבש. שני סוגי סלטים. אורז. דג בס בעגבניות ובזיליקום. יין. עוד יין. נשיקה. טיולָילה עם הכלבים. חיבוק. התפשטות איטית. צמרורים לאורך השדרה. לחישות. סקס. לרעוד דקות ארוכות אחרי שהוא מפסיק. לאבד את לחץ הדם כמו שאף פעם לא קרה לי. קפאון ונימוּל מטורף בידיים. להיבהל מזה. לאכול את השוקולד שהוא מושיט. להתאושש. להביט בו מבטים של פליאה מחוייכת. ליטופים. עוד סקס. התמכרות לתענוגות האלה. לגלות בו מקומות. להתגלות. ליטופים. עוד שוקולד. עוד סקס. להתמכר למגע הקטיפה של העורף המסופר שלו. לעור החלק של המותן. להימלט מדגדוגים. לשיר ולזייף בלי בושה. להיזכר איך פעם הייתי. לספר לו על הילדה ההיא. לשמוע על הילד שהוא היה. לתהות איך אני עכשיו. לשתות מים מהאף. להתגלגל מצחוק ערומים. להמשיך ולנסות לרתק אותו בתרגילי ג'ודו. להמשיך ולמצוא את עצמי מפסידה. לשבור שיאישי. ועוד אחד. להתמסר. להתמכר. להישאר.

 

לקום מאוחר ולגלות שהגורה (שלי) השתעממה בדירה (שלו) מאחורי הדלת הסגורה שלנו. ככה זה נראה. אלוהים אדירים. ככה זה נראה:

 

 

לעמוד נוכח זה חסרי אונים. ואי אפשר לכעוס ואי אפשר לצחוק אלא רק להפטיר, "היא גורה"*, ולהביט בה יושבת, מחייכת אלינו, מכשכשת בזנב.

 

הוא צחק וצילם. אני נאלמתי. 

 

יכולתי רק להפטיר שוב ושוב: יו ׁי נֶקֶם. אלוהים אדירים. אלוהים אדירים.

 

(*גורה, גורה, אבל יש נזקים מסוג הרבה פחות יקר שהיא יכולה הייתה לעשות שם.  אני עדיין מנסה לעכל את גודל הארוע. כבר אמרתי אלוהים אדירים?? ). 

נכתב על ידי , 12/9/2004 20:23   בקטגוריות נביחות  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)