לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2003

מבחנים.


"תבני מגדל, אבל הפעם תבני אותו כמו שצריך", הם אומרים לי, מושיטים לי ערמת לבנים. "אנחנו נתנגש בו עם שוּפל. נראה אם הוא יחזיק".
אז אני בונה, האבנים כמו של לגו. אדומות וכחולות ומתאימות אחת לשניה בדיוק. אני יכולה לרוץ ולהתנגש במגדל הזה – והוא לא מתפרק. והוא חזק בעיני, ויציב.
אבל אז הם באים עם מכונות הברזל שלהם, מפילים אותו  ומועכים את הלבנים שלי לעלי פלסטיק דקים. 
"זה לא פייר", אני אומרת, ספק להם ספק לעצמי. "זה פשוט לא פייר".
ואז זה קורה שוב. ושוב. ושוב.

והיום עוד פעם.
 
אז אחר כך, ישבתי במרפסת, מסתכלת על ערמת הקוביות שלי, ופתאום הבנתי.
הערמה הזו נמצאת כאן, בכלל לא בשביל המגדל. היא כאן כדי שאני אשחק בה עד שאני אבין מה זה קוביות, איך הן נראות, איך הן מרגישות.
את המגדל אני צריכה לבנות במחשבה. הוא מוכרח להיות חד וברור עד שנדמה יהיה שהוא אמיתי. שאפשר להושיט אליו יד ולגעת. העור יכיר את המגע, והעין את הצבע המדויק. את הבהובי האור שנשבר על זויות ישרות. את המערבולות הקטנות של האויר שננשם מסביבו.
מגדל כזה לא יפול מהתנגשות של שום מכונת ברזל, גם אם היא משומנת היטב. כמו דרך הולוגרמה היא תעבור דרכו והוא ישאר עומד. רק אני אוכל לפרק אותו, אם ארצה, כשארצה.
 
אז הנה, ערמת הלבנים שוב לפני.  השופלים באים ביום שלישי. 
מישהו אולי מבין בהולוגרמות?
 
הלילה לוקחת נשימה עמוקה ומחר מתחילה מחדש.
נכתב על ידי , 19/6/2003 23:16   בקטגוריות מבחנים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)