לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

תך נסתר


 

החדר נקי וקר. אני יושבת ליד שולחן שפעם היה שולחן תפירה וכותבת, כפות הרגליים מונחות על הרגלית שסבתא שלי הייתה מנענעת שנים, מעלה ומורידה את המחט דרך כל הבדים. תופרת מילים. מימיני דולק התנור, והספל של הקפה כבר ריק, והחדר מלא בנשימות וצלילים ושקט.

 

החדר נקי וקר. הכביסה מערבבת צבעים במחסן. הגורה מלווה אותי לשם, מוודאה שאין חתולים בחצר, רצה קצת לאורך הגדר בזמן שאני סוגרת את דלת הלול. התרנגולות חוזרות משוטטות היום שלהן הרבה לפניי, כששוקעת השמש, וכשאני מגיעה הן מכורבלות זו בזו במגירה מרופדת נסורת. ימים רגילים. מחר אהיה בת עשרים ותשע.

 

מחר אהיה בת עשרים ותשע. הפנים שלי התנפחו מאוד מהקורטיזון. אולי אצטלם, עגולה כסופגניה עם פקע'לך, או כצ'יפמאנק עמוס לחיים. הפנים אוגרות מים כשהגוף אוגר נתרן. זה יעבור. זה יעבור. ביום ראשון בדיקת הדם הגורלית שתגלה את האמת: האם הצלחתי להתגבר על ההתפרצות, או שמא הקורטיזון רק ממסך על האמת. בהרגשה- המינונים יורדים ואני נחלשת. זה לא מעודד, אבל אולי זה בגלל שהתרגלתי להיות בהיי של סטרואידים. אם החולשה עוד שם, גם בדם, אצטרך לקבל תרופה חדשה, ומה שיש בשוק הוא קצת דרמטי מדי למצבי העדין. התרופה הניסיונית עדינה יותר, אבל היא ניסיונית, ויש גם סיכוי לפצבו. אחרי התוצאות של בדיקת הדם ביום ראשון אצטרך להחליט אם אני רוצה. אם כדאי. עד אז אני יכולה לא לחשוב על זה. לו רק הייתי יכולה לא לחשוב על זה.

 

 ממחר - 20 מ"ג.

 

תיכף אתעטף במעיל ובכובע ובחושך ואקח את הגורה לטייל ברחובות הקטנים. יש לי כאב ראש עמום כזה, של יותר מדי מחשבות דאגות של בריאות ובדידות. אני צריכה הסחות דעת. אני צריכה מנוחה תודעתית. אני צריכה רומן לוהט. אני צריכה אהבת אמת. זו רשימת המתנות שלי, שתבואנה חזק ומהר (כדי להשאר), אפשר גם במייל.

  

 

נכתב על ידי , 7/2/2008 20:37   בקטגוריות דברים שאני עושה בינתיים, הרהורים, כזאת אנוכי, מתפורר, נביחות, כימיקלים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)