לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

הרבה דברים אבל אחד מפרפר


לפעמים יש לי כל כך הרבה דברים לכתוב, אבל יש דבר אחד שמפרפר בי,

כלומר, דבר שהוא רך, משיר אבקת פיגמנט על רקמות החללים הפנימיים של גופי,

שיש לו עוצמות  שמפערות בי את העיניים

נוכח התובנה שעוברת בי איבר אחרי איבר, כמו רפיון השרירים על מיטה

בצהריי יום כיפור:

דבר שיש לו זמן קצר כל כך להיות, להזכר,

שהוא כבר בקע התגלם וריחף וינק והטיל וכבר תיכף נשכח

שאני מוכרחה לכתוב אותו כשהוא כך

מתמתח בינות לקרני אור אחרונות של מנורת הקריאה.





 

כל כך מפתיע היה הכעס הזה. 

לכמה שעות הפכו חוטי המחשבה שלי

לחוטי הברזל של מנורת הלהט.

התהלכתי בבית לכאן ולכאן ולא יכולתי לסבול

את המחשב או המאמרים או הספרים

ויצאתי לגינה וחזרתי ושתיתי קפה

ופשטתי את כל הבגדים והתהלכתי ערומה בחושך

והתלבשתי באור

וכעסתי עליך כל כך על שאינך מתקשר ואינך עונה

ויותר מזה כעסתי עלי

(מה זה כעסתי? יצאתי מגדרי)

שאני כועסת על זה כל כך.

 

אני לא מכירה כעס כזה.

 


 

נכתב על ידי , 25/9/2004 22:56   בקטגוריות הרהורים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)