לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

שניים קטנים


 

1) אסור להיות לא מרוכזים במעבדה.



אני קצת חולה וקצת עייפה וקצת מעוכה, וכנראה שהייתי גם  קצת לא מרוכזת.

 

ברגע האחרון שמתי לב, וזה מזל. מזל גדול.

 

 

וכשחשבתי על זה, עלו לי המון מקרים שבהם שניים קטנים עושים הבדל גדול גדול.

 

אפשר לעשות פרוייקט אבוקדו שתיים. 

 

 

 

2) עומדים לבחור בציפור לאומית, לא פחות ולא יותר, ואני רוצה להצטרף לקריאה הנרגשת של טרף, ולקרוא לכולכם - הצביעו בולבול! למה בולבול? הרשו לי לצטט אותו:

 

"ובכן נתחיל בעובדה שמדובר באמת באחת הציפורים היחידות שאני יודע לזהות במבט חטוף. בעיקר בגלל אותו כתם צהוב שמופיע להם... אהה... באיזור הבולבול.

אבל אם נחזור רגע לאינציקלופדיה של YNET, נגלה כמה עובדות שמסתדרות יפה עם הבולבול שלי ושלכם:

  1. במשפחת הבולבוליים קיימים מספר זנים, אולם רק אחד מהם, הבולבול, נמצא בארץ. מה שיפה בכל העניין הזה הוא שהבולבול הארץ ישראלי הוא הגדול ביותר במשפחתו. הבולבול שלנו הכי גדול!
  2. הבולבול נפוץ גם בערים ובגם בכפר. הופעתו שכיחה ברוב חלקי הארץ ותפוצתו יציבה. הוא ניזון מפירות וחרקים אך גם מעלים, פרחים וכמובן, כמו כל ארץ-ישראלי - מפגרים.
  3. "הבולבול מרבה להשמיע את קולו" – בעיקר בשירה טריטוריאלית. אני מוכן להשבע שיום אחד תקומו בבוקר ותשמעו בולבול מחוץ לחלונכם מזמר את "פה בארץ חמדת אבות". אולם, כמו בשירה הישראלית האנושית, ניתן לזהות בשירת הבולבול המקומי "באלמנטים של חיקוי של קולות ציפורים אחרות". כמה מדוייק.
  4. בנוסף לכל זה- "הבולבול חי לרוב בצמדים, אך הצמד אינו בהכרח זכר ונקבה". מה עוד יכול אדם לבקש. גם ציפור, גם זוגיות מתקדמת. ואם כבר זוגיות – אז צמוד – "צמד הבולבולים נמצאים זה ליד זה רוב שעות היום".
  5. הבולבולים גם "חריגים מרוב שאר ציפורי הארץ בכך שאין הם שומרים מרחק ביניהם, אלא נוגעים זה בזה דרך קבע".
  6. הבולבול גם משקיע בקן שלו, אבל בזול. נקבת הבולבול הולכת לאיקאה לציפורים ומרפדת את הקן ב: "עלים רחבים, לעיתים נייר עיתון, יריעת פלסטיק או צמר גפן, על בסיס זה היא צוברת זרדים עדינים, הנשזרים בעזרת קורי עכביש וסיבי צמר גפן."

ולכן אני אומר בולבול.

בולבול בולבול בולבול!

ועוד הפעם בולבול!

 

זהו בולבול נחוש. בולבול שאינו יודע נחת. בולבול שחי כאן, לא כי זה מה שהוא עושה בעונות מעבר אלא כי המקום הזה הוא גן עדן לבולבולים! אבל בעיקר, ומעל הכל, בגלל שאני כל כך נהנה לומר בולבול. ושזו תהיה בדיחה נהדרת ברמה הלאומית.

כמו הצברים, כולנו גם נהיה בולבולים!"

 

קדימה חברים. עכשיו זה הזמן. זה המקום.

קליק קטן וכולנו בולבול איתן. הצביעו בולבול!

נכתב על ידי , 26/3/2008 23:23   בקטגוריות דברים שאני עושה בינתיים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)