לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

הענקית וגנה.


 

- אני יעלה על הגדר

- הטובים ממש למעלה

- היא לא פה

- אחח.

- נו, תעלה

- האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו האו

- אההה. זאת הגורה!

- אני נובח עליה בחזרה. האו האו!!!! האו האו !!!!

- היא חמודה. פעם ליטפתי אותה בגינה.

- אררג... אני לא מגיע...

- תזהר! תזהר! יש פה אנשים!

- שיט

-

 

- ילדים, מה אתם עושים פה? תרדו מהגדר!

- רצינו שסק

- תרדו מיד. אני לא מרשה לטפס על הגדר!

- אנחנו רוצים שסק.

- אבל אתם הורסים את הגדר! תראו.

- אז אולי אנחנו יכולים לבוא אליך?

- לא היום. אבל חכו שנייה. אני אתן לכם שסק.  כמה אתם?

- אחד. שתיים. שלוש. ארבע. חמש. שש. שבע.

- טוב.

- איפה התרנגולות שלך?

- הן מתו.

- אז עכשיו תביאי סוסים?

- אני לא חושבת.

- אני רוצה שתיים!

- גם אני! גם אני!

- טוב. שני שסק לכל אחד.

- אני לא רוצה בכלל.

- אממממ. את צריכה לקטוף 12. את הצהובים הגדולים!

- כמה שאני מגיעה.

- אני לא רוצה בכלל.

- רוצה לימון במקום זה?

- לא.

- אני אתן לך בכל זאת. מבטיחים לא לטפס יותר על הגדר?

- כן.

- אתם יודעים מה? אם תרצו עוד שסק תשאירו לי פה פתק בגדר, ואני אקטוף בשבילכם.

- ממילא כל הטובים למעלה.

- הם של הציפורים. באים לפה תוכים ירוקים לאכול.

- באמת?

- באמת באמת.

 

 

אתם קולטים? בלי לברוח. בלי לשקר. רצינו שסק. טיפסנו על הגדר.

אולי אנחנו יכולים לבוא אליך.

הלוואי והיה לי אומץ של ילדים.

 

 

http://www.televizia.net/vb/local_links.php?action=play&linkid=288&catid=5&page=1

 

נכתב על ידי , 13/4/2008 09:26   בקטגוריות גינה., דברים שאני עושה בינתיים, הבית הזה., הרהורים, כזאת אנוכי, נביחות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)