לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

שלישית


 

הוא משקיען בטירוף. אני הצעתי שנאכל יחד ארוחת ערב, הוא הציע לבשל לי. אסף אותי, כרגיל, ריחני וג'נטלמני, ונסענו לדירה  שלו, קטנה וחמודה. הוא ניקה וסידר לכבודי. אחר כך הוא פתח לנו בקבוק של יין והתחיל ללהט במטבח. וואו. וואו. וואו. הבחור הזה בשלן, חבל על הזמן, וזה לא הבישול עצמו, כמו המראה של מישהו שעושה משהו שהוא טוב בו, שהוא נהנה ממנו... אבל בזמן הזה, כשעמדתי לידו/מאחוריו/בסלון שלו וניסיתי לדבר איתו, משהו דעך. אני ניסיתי לפתח שיחה. סיפרתי סיפורים, שאלתי אותו שאלות, ניסיתי למצוא איך לעזור לו במטבח, והוא- הוא רק חייך, וענה תשובות קצרות, לקוניות, ושתק. "היה לך קשה למצוא את הדירה הזו?" (מצוקת הדירות בת"א. נושא רחב יריעה) "לא. בכלל לא. חיפשתי יומיים ומצאתי." ושתיקה. "היתה לי חברה שהיו לה סיפורי זוועה על חיפושי דירות בת"א. מכרזים, שוחד, הרפתקאות..." "כן. לי היה קל". ושתיקה. אני מספרת כמה מסיפורי הזוועה של ההיא. הוא מחייך, ושותק. אני שותה יין. הוא מביא תבלינים מהגינה וקוצץ, ושותק. אני משתדלת.  "איך הספר הזה?" (אני מזהה ספר על תורת המשחקים בסלון). "אח שלי המליץ עליו. אני לא יודע. רק התחלתי".... וככה זה המשיך. הוא שותק, אני מלהטת בנושאי שיחה, מוסרת אותם אליו והוא, תופס ומניח.  לא זורק חזרה. במילים אחרות, הבחור לא וורבלי. כל כך לא וורבלי, עד שבסוף השתתקתי גם אני, וככה אכלנו לנו פסטה ברוטב הטעים ביותר שאכלתי בשנים האחרונות (בחיי, בלי הגזמה), ושתינו יין איטלקי בלי תווית, וראינו סרט, ושתקנו. ואחר כך התנשקנו, ושתקנו. ואז, כשהאינטמיות הפיזית השיגה את האינטמיות הוורבלית, נוצר חוסר איזון מסוג שעוד לא יצא לי לפגוש. הנשיקות שלו היו פתאום רטובות מדי. הליטוף שלו הפך מציק... ובסוף הערב ההוא, כשהוא הקפיץ אותי חזרה הבייתה ושתקנו, כל הדרך שתקנו, חשבתי לעצמי, זה לא טוב.

 

 

 

 צילמתי אצל אחותי.

 

נכתב על ידי , 31/5/2008 11:52   בקטגוריות לא מכירים., צילומים של מסע  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)