לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

מעצבנים.


חזרתי הביתה וגיליתי שהרחוב כולו רטוב. אחד מצינורות ההשקייה של העצים ברחוב התפוצץ, והשפריץ בלחץ גבוה, לגובה של איזה שלושה מטר, והופ, לאמצע הכביש. מעניין כמה זמן זה כבר ככה, חשבתי לעצמי. תהיתי גם איך זה יכול להיות שלאף אחד לא איכפת. זכרתי שעל אחד הפליירים של הפינוי אשפה היה המספר של מוקד 24 שעות של המועצה. התקשרתי לשם.

 

- "שלום! שיחתכם חשובה לנו. מיד נתפנה. סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות. טולולולולולולו. שלום! שיחתכם חשובה לנו. מיד נתפנה. סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות. טולולולולולולו.שלום! שיחתכם חשובה לנו. מיד נתפנה. סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות. טולולולולולולו.שלום! שיחתכם חשובה לנו. מיד נתפנה. סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות. טולולולולולולו.שלום! שיחתכם חשובה לנו. מיד נתפנה. סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות. טולולולולולולו.שלום! שיחתכם חשובה לנו. מיד נתפנה. סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות. טולולולולולולו."

 

כעבור עשר דקות נשברתי. מוקד 24 שעות כנראה ישן. חשבתי חשבתי ובסוף התקשרתי ל 106. הגעתי למוקד העירוני של העיר השכנה. ענו מיד. טוב, ככה זה בערים. הם ערים.

 

- "מוקד עירוני שלום!"

- " שלום. אני מתקשרת מ ******* . אתם מטפלים גם בפניות שלנו?"

- " תלוי במה. מה הבעיה?"

- " יש פה צינור השקייה מפוצץ. הוא משפריץ בטירוף. הכל פה רטוב, ונורא חבל על המים."

- "אה, בדברים כאלה צריך לפנות למוקד 24 שעות של המועצה."

- "התקשרתי לשם. הם לא עונים".

- "הם אמורים לענות. הם מוקד 24 שעות".

- "ככה גם אני חשבתי".

- "טוב. תרשמי מספר".

(נותנת לי את אותו מספר).

- "ואת לא יכולה לשלוח לפה מישהו?"

- "לא. זו אחריות המועצה".

- " טוב. תודה. לילה טוב."

- "לילה טוב".

 

אז התקשרתי שוב למוקד של המועצה. נחשו מי ענה לי?

נכון. התקליט.

-"שלום! שיחתכם חשובה לנו. מיד נתפנה. סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות. טולולולולולולו. שלום! שיחתכם חשובה לנו. מיד נתפנה. סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות. טולולולולולולו.שלום! שיחתכם חשובה לנו. מיד נתפנה. סליחה על ההמתנה, תודה על הסבלנות. טולולולולולולו.שלום! "

 

רגע לפני שהתייאשתי, מישהי ענתה לי, ישנונית.

- "מועצה מקומית"

- "שלום! איך אני שמחה שאת עונה לי! אני מתקשרת מרחוב *****. יש פה צינור השקייה שהתפוצץ"

- "את צריכה להתקשר ל 106"

- "תקשיבי, התקשרתי עכשיו ל 106. הם אמרו לי להתקשר אליך"

- "הם טעו. הם אחראים על מים"

- "תשמעי, לא איכפת לי! לא איכפת לי מי אחראי.  זה צינור של השקייה של העצים ברחוב, והוא משפריץ פה בטירוף. חבל על המים. את יודעת מה? חבל על חשבון המים של המועצה"

- "טוב, תמתיני רגע".

- "טוב".

- טולולולולולולו.טולולולולולולו. טולולולולולולו.טולולולולולולו.

- "איך קוראים לך?"

-"לית"

- "איפה את גרה?"

- "ברחוב ***** מספר עשר".

- "מה הטלפון?"

- "************"

- "אני רושמת צינור השקייה מפוצץ ברחוב *****. איזה מספר?"

- "לא יודעת. קצת אחרי הבנק. לכיוון הכיכר"

- "טוב".

- "תודה. לילה טוב".

 

אם הם יטפלו בזה הלילה, אני צנצנת.

 וזה כל כך מעצבן.מעצבן. מעצבן. מעצבן.

 למה המציאו מוקד 24 שעות אם אין שם מי שיענה? ולמה אני צריכה לחכות על הקו שעות? לא נראה לי שהקוים במועצה קורסים מרוב פניות בשתיים עשרה וחצי בלילה. ולמה צריך להיות איכפת לי מי אחראי על כל קלקול? שיכתבו את הפנייה ויעבירו בינהם למי שצריך! ואיך לאף אחד לא איכפת שהמים היקרים כל כך שלנו זורמים ככה על הכביש? וכמה זמן זה נמשך לפני שחזרתי הבייתה?!?!)

 

 

(עדכון של שעה אחר כך:

תיקנו. אני צנצנת.

אבל זה עדיין מעצבן).

 

 

 

נכתב על ידי , 22/6/2008 01:01  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)