לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


 

החודש האחרון של הסמסטר האחרון של התואר (האולי אחרון) שלי הגיע, ואיתו שתי הרצאות שאני צריכה להכין, ושתי עבודות, לא קטנות בכלל, והכל עד סוף יולי, אלוהים אדירים. כל זה בלי להזכיר את המחקר, החלטורה החדשה שלי בכתיבה והצעת העבודה שאם אני אקח אותה אני עלולה להפסיד חברה, ואם אני לא אקח אותה אני בטוח אפסיד חברה. לאחותי נולדה ילדה והחבר הכי טוב שלי מהלימודים סיפר לי היום שהם בהריון. מישהו קרוב העליב אותי מאוד. הוא יודע את זה, אבל הוא לא מבין עד כמה אני מעריכה אותו ועד כמה נפגעתי. בכיתי היום בגללו. הוא לא ראוי לבכי הזה. אמא שלי עשתה משהו שהיא לא הייתה צריכה לעשות, והתנצלה. עוברים עלי כל מני דברים שלא בא לי לדבר עליהם ולא בלי לי לכתוב אותם ואם לומר את האמת, גם לא בא לי לחשוב עליהם. אסור לי לשתות בגלל התרופות, אז אני בורחת מהם בריצה. בשדה תעופה מישהו אמר לי שאם לרוץ אז לבד. אני חושבת שזה הפוך. שאם לבד אז לרוץ. לקוצר הנשימה כל כך פשוט להסתגל.

 


 

 

יהודית רביץ, יום חמישי האחרון, קיסריה. ההופעה הכי טובה בכל הזמנים. בחיי.

א' יקירי, אין כמוך. זה היה שיחוק אמיתי.

 

ככה זה נראה מאיפה שעמדנו:

  יודית מארחת את יוני רכטר, קיסרייה.

 

 יודית מארחת את דני ליטני. בוא בוא בוא. בוא לשיר איתי! קצת בזכות הפקקים המטורפים עמדנו שם במקום הכי טוב שאפשר.

 

"אתה יודע מה אני צריכה עכשיו?" , שאלתי את א' קצת אחרי שחזרה לנו הנשימה.

א' חייך. "וופל בלגי?"

הוא מכיר אותי שנים. "שוקולד. כל דבר שיש בו שוקולד".

 

אז נסענו מקיסריה ישירות ללילה הלבן של תל אביב. שתיים בלילה, ישבנו לנו בגופרה וטרפנו. סיום מושחת לערב מצויין.

 

נכתב על ידי , 7/7/2008 01:32   בקטגוריות דברים שאני עושה בינתיים, מבחנים, לימודים, מוסיקה, מתפורר, קצתרבות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)