לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נצחון קטן



בשעה טובה ומוצלחת הטריקולורית המהממת נמסרה. אני לא מכירה את סופי, אבל היא נראית לי חמודה, מה גם שכל מי שקוראים לה סופי מזכירה לי את סופי מ-"עולמה של סופי" ומיד אני מחבבת אותה. בכל מקרה, שתיהן עושות עכשיו את דרכן ליוקנעם. דרך ארוכה בשביל חתול. בעצם בשביל כל יושבי האוטובוס ההוא.
מזל שבסוף הדרך, מחכה לה בית אחד וגעגוע.
הלוואי ויהיה לה טוב.


בלוגינג אצל ההורים שלי. ("אבל איך אני אמורה להגיע מכאן גם&nbsp; לDEL?")


נכתב על ידי , 20/10/2009 16:53   בקטגוריות נביחות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משפחתי וחיות אחרות


&nbsp;

לפצפונת עוד אין שם. זה כדי לא להקשר, אבל אני (כמובן) נקשרת. זה לא אומר שהיא תשאר. אני לא יכולה. אבל בינתיים, בינתיים היא נצמדת לגוף ומתכדרת בפינת הלב. אני אוהבת אותה ואוהבת הכי את הגורה, שהיא אחד הדברים הכי טובים שקרו לי בחיים, בחיי. כל כולה טוב לב ורוך, באריזת ענק. היא מאמצת את הפיצפונת בליקוקים אין סוף, ושומרת עליה בחירוף נפש מפני הכלבים האחרים (תזכורת: אני אצל ההורים שומרת על הכלב שלהם, וגם הכלבה של נלו"ש בקרה פה היום, בקיצור - שמחה וששון על ארבע, שמונה, שתיים עשרה, שש עשרה&nbsp;רגליים).

&nbsp;

בינתיים, הטריקולורית כבר אוכלת לבד ויפה (אני מעריכה שהיא בת ארבעה שבועות אולי), מוצאת בעצמה את דרכה לארגז החול, ובאינסטינקטים שמשאירים אותי&nbsp;המומה יודעת לנקות את עצמה בלשון ורדרדה&nbsp;ומתנפלת על אויבים דימיוניים או לא דמיוניים.&nbsp;על הקורדינציה עוד צריך לעבוד. מתוקה. היא מיועדת&nbsp;למסירה וכל זה, אז תתחילו לחשוב עלינו ועליכם.

&nbsp;

חכו שתראו את הוידאו.

&nbsp;

&nbsp;

חוצמזה התחלתי לחבב את הטיולים עם הכלבים בעיר. אצלי ביישוב, הטיולים שקטים ובודדים מאוד. אין כמעט אנשים, ואם יש, הם בד"כ עוברים למדרכה הנגדית. כאן בעיר לעומת זאת,&nbsp;אני חולפת על פני עשרות&nbsp;בעלי כלבים, ילדים בחופש, זקנים על ספסלים. צמד הענקים שלי מעורר עניין גדול והטיולים מובילים לשיחות נעימות&nbsp; עם אנשים זרים. נוט טו סלף.

&nbsp;

אל דאגה. מחר בבוקר ינקו לי את העיניים עם צמר גפן רטוב.

&nbsp;

&nbsp;


זה וגם:

&nbsp;

- בדיקת הדם אכן מעט משופרת. יופי.

- יש חצי התפתחויות לגבי העבודה, אבל הכל עוד פתוח וכמיטב מסורת המנחוס אני לא מספרת כלום עד שמשהו יהיה ברור וסגור.

נכתב על ידי , 6/10/2009 01:41   בקטגוריות נביחות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Take these broken wings and learn to fly


 

בתמונה הזו רואים רגל שבורה, אבל גם נפיחות נוראית בצד שמאל. כנראה פגיעה באיזה איבר פנימי. רואים גם את הדימומים הפנימיים באזור הזנב.

בלילה הוא מת, לידי, בקן נייר טואלט מחומם, וזהו.

לא כתבתי מיד כי הייתי עצובה. עכשיו אני כבר בסדר. 

 

זה היה גוזל שנולד ונפל וניצל. ביומיים שהיו לו בעולם הזה, הוא היה אהוב ומחובק יותר מכל ציפור אחרת.

אני שמחה שנקריתי בדרכו, ואני שמחה שהכרתי אותו. הוא לימד אותי דבר או שניים על עצמי ועל החיים, על סיכויים קלושים ותקווה.

עשיתי למענו כל מה שיכולתי. כל מה שאפשר היה לעשות.

 

אני שמחה שקישרו לכאן בעמוד הראשי. האיחולים והמחשבות שלכם חיזקו אותי בקרב על החיים שלו, ורציתי להגיד לכם תודה שהייתם איתי,

וגם שאני מצטערת.

 

כל אחד מאיתנו יכול לעשות רק כמיטב יכולתו, אבל לפעמים אנחנו שוכחים עד כמה היכולות שלנו מופלאות. אנחנו חייבים להשתדל תמיד למען מה שיקר בעניינו. אני משתדלת. לפעמים זה מצליח יותר (כמו עם שרול ביום העצמאות, שהחלים ועף לדרכו, או שלושת הפרגיות שאחרי מבצע ההצלה חיו פה בדשא כמה שנים טובות.  והיתה גם את לילי , שהיא אמנם לא ציפור, אבל היא בהחלט הפכה לחיה שמנה ומאושרת). לפעמים זה מצליח פחות.  

 

הסיכוי, גם כשהוא קלוש, שווה את כל המאמצים שבעולם.

 

 

זהו זה.

תם ונשלם הסיפור העצוב

על גוזל שנפל

ועל מה שחשוב.

למי שעקב והולך לבלי שוב:

אני מאחלת

שלום וכל טוב.

 

לית.

 

 

 

נכתב על ידי , 15/4/2009 22:37   בקטגוריות נביחות, כזאת אנוכי, הרהורים  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)