לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רגע לפני.



ככה זה נראה:



לקחתי כל מה שזכרתי, ומה שלא- נסתדר בלעדיו.
עברו שנים מאז הטירוק האחרון שלי. אני אחרת. גם הוא יהיה אחר.

אני באה אליו מנוסה יותר, בוגרת יותר, מחושבת יותר,
חכמה יותר ומחובקת יותר. העיניים היבשות שלי מסתכלות רחוק יותר קדימה
ורחוק יותר אחורה ורחוק יותר לצדדים.
הגוף שלי מוותר יותר, ואני מוותרת לו יותר בחזרה, בלי כעס, אלא מתוך הבנה וקבלה.

הרקע יהיה מהמם, זה בטוח. הלוואי ובתוכו יהיה לנו נעים וטוב ובלתי נשכח.
שנפגוש אנשים טובים ומאירי פנים, שנדע להתקדם למקומות שאליהם רצינו להגיע,
ובדרך, שנזכור להרוויח את הדרך.

שיהיו לנו כוחות לטפס גבוה, וסבלנות לרדת בזהירות.
שמי שנלך לצידו ידע להוביל אותנו אבל גם לחכות כשתגמר לנו הנשימה.
שנדע להודות לו.
שנהיה בריאים, ומאושרים.

*

עכשיו כשאני חושבת על זה, שתי הפסקאות האלה, האחרונות, הן מה שאני מאחלת גם לכם,
לשנה החדשה. שתהיה טובה ומייטיבה.

נתראה כשהירח יוולד.

לית.


נכתב על ידי , 6/9/2009 01:10   בקטגוריות צילומים של מסע, חג מועד ונופל, הרהורים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



3/8 - "ואני, בהילוך מהיר".


לרקדן לקח בדיוק שתי דקות מהרגע שבו הוא פקח את העיניים לרגע שבו הוא השתתק. הכתף שלו הייתה פרוקה והמופע שלו קרוב. הוא שכב על הפרקט כואב ומזיע, יפה כמו רקדן. אחר כך הוא קם ויצא, משאיר את הכמיהה שלו שרועה על רצפת הסטודיו, מורגלת בבוהק פנסי תאורה יותר מבחילופי מבט. בתור מספרת יודעת כל הייתי יכולה אם הייתי רוצה, אבל אני לא כותבת אותו. מה בדיוק חשבתי לעצמי? מה לי ולרקדנים, נו באמת.

 

אבל את אלעד כן כתבתי, כי לאלעד לקח בדיוק שתי דקות מהרגע שבו הוא הציג את עצמו לרגע שבו הוא אסף אותי והצמיד אותי אליו. טוב, לא הייתה ברירה. ירד מבול ורק לי הייתה מטריה. "תראי אותנו. מצחיק", הוא אמר. "מביך", אמרתי. הלכנו ככה מחוייכים עד שהמבול הפך לסערה וברחנו ממנה לתוך המחסה הצהוב שלי, בלב הבוסתן. רבע שעה אחר כך אלעד כבר הסביר לי איך הוא חושב שצריך לסדר שם את הרהיטים, ולקול מחאותי הסכים להסתפק בלחבר את הטלויזיה והדיוידי לרמקולים של המערכת, להדליק את התנור, לשלוף בעיניים עצומות סרט מעולה, להעלות מאתיים טרקים מהדיסקונקי למערכת, למזוג לי יין ולחסל את כל האוכל שהיה במקרר, לעשן משהו משמח ולהרדם על הספה.

.

אולי זה כמו שכשקוראים חוזרות המילים.

.

קניתי המון ספרים: וולבק, המנגווי, ז'ורז' פרק, לאה גולדברג, יהודית רותם, עוזי וויל, נעם זיו, להיא לפיד וגם פדרו אלמודבר.  פאטי דיפוזיה מזכירה לי קצת את רותי שרמוטי, אבל עוד לא קראתי מספיק בשביל להמליץ.

 

נכתב על ידי , 29/12/2008 01:53   בקטגוריות דברים שאני עושה בינתיים, חג מועד ונופל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2/8


בבית הקפה הקטן שליד הקולנוע האורות תמיד עמומים, ובזמן הקצר שלפני הסרט היא יכולה להרגיל את העיניים לעבור מהאור הבהיר של הרחוב לחשכה הגמורה של האולם. מלצרית חמוצה מושיטה לה תה והולכת, והיא מערבבת בתנועות מהירות את הסוכר ומדליקה סיגריה אסורה. "זאת עם הכובע", הם קוראים לה. שיהיה.

גם בקופה כבר מכירים אותה. "ארבע עשרה באמצע", היא מזכירה להם בכל זאת, ולוקחת נשימה עמוקה כשהם שואלים כמה כרטיסים.

"רק אחד", היא לוחשת לתוך הזכוכית, ובתוכה חורצות המילים כמו ציפורניים. היא מביטה ביד שפעם הייתה שלה מגישה את הכרטיס לסדרן, נכנסת לאולם הריק ומתיישבת. 

היום קלינט איסטווד, פרדיננד, היא מחייכת, מניחה את הכובע על הכסא שלידה ועוצמת עיניים. זה הוקרן בשנת 92. היא זוכרת, והיא לא תפקח אותן עד שהסרט יגמר.

 

 

 

נכתב על ידי , 23/12/2008 18:45   בקטגוריות דברים שאני עושה בינתיים, סיפורים פה, חג מועד ונופל  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)