לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: :). לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שניים שהצחיקו אותי אתמול.


1. בוקר.

חדר המתנה בראומטולוגיה של איכילוב. אני יושבת עם חיבור לאינפוזיה, אבל עוד בלי האינפוזיה, ורואה עם איזה ילד סרטים מצויירים.

ילד לאבא שלו: "מה יש לה ביד?"

אבא שלו לילד: "לקחו לה דם"

ילד מתישב כמוני עם יד שמאל ישרה, מסתכל עלי. כשאני מחייכת אליו הוא מתבייש.

ילד לוחש לאבא שלו בהתלהבות: "נכון שכשאני יהיה גדול גם לי יקחו דם?"

אבא מחייך. "אולי".

 

 

2. לילה.

נלוש ואני אי שם בדרום, על הדשא משקיפות על עננים:

אני: "דרך אגב, הסיגריה שלך נשארה אצלי במטבח על אדן החלון, ונראית מאוד חשודה".

נלוש: "תזרקי אותה. אסור לעשן את זה למחרת."

אני: "למה?"

נלוש: "כי משתחררים כל מני חומרים לא בריאים"

 

 

וחוצמזה הקורס הסתיים. עכשיו כמה חפיפות קטנות, והיי הופ לעבודה. החבילה שהזמנתי, על 250 הפקעות שבתוכה (זו ועוד 100 כלניות) הגיעה. הצבעונים והיקינטונים כבר במקרר. קיבלתי מזרון חדש ומעולה. הזמינו ממני עוד שתי כתבות לנובמבר. השבוע אני רוצה לסיים לכתוב את התוצאות של המאסטר. מחר אני אסע למעבדה. אודי עבר דירה לעוספייה, ובן דודי קנה מטוס. פאקינג מטוס, אלוהים אדירים. הוא גדול ממני בשנה, ואני חוסכת על גבינות בסופר. תוצאות חלקיות של הבדיקה שלי לא מראות שום דבר שראוי לכתוב עליו. פיצי קיבלה מהעבודה חופשה זוגית בצימר מפנק בגליל, והיא לוקחת אותי ואת טוקה (!!). ויש גם את הטיול למדבר, שאני מחכה לו נורא. לאויר. לשמיים מאופק לאופק. ריח מדורה ותה, כוכבים וסיפורים ושקט. אני חושבת שהמשפחה המורחבת שלי חושבת שאני משונה.  

 

 

נכתב על ידי , 14/10/2008 22:31   בקטגוריות דברים שאני עושה בינתיים, :)  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחייך.


נכתב על ידי , 10/7/2008 01:37   בקטגוריות :), אוכל, דברים שאני עושה בינתיים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתנה מתנה מתנה לחג


1. מתנה לחג

יש כל כך הרבה דברים טובים ברשת! החכמה זה למצוא אותם, וזו לא חכמה קטנה בכלל.

אחד מהדברים שכל חובב גלישה צריך שיהיה לו, זה אתר מהסוג שאוסף לינקים למקומות שווים ברשת. אתר כזה הוא כמו המגזין החביב עליך: יש בו דברים שמעניינים אותך, שמושטים לקראתך בשפה שמדברת אליך, בעיצוב שנעים לך בעיניים ומתעדכנים בקצב שנוח לך. יש המון אתרים כאלה (איך קוראים לזה? בטוח יש לזה שם באינטרנטית), אבל כמו חליפת צלילה - זה פשוט לא נוח כשזה לא יושב עליך בדיוק. בקיצור - מצאתי לי אתר כזה שמתאים לי בול, קוראים לו  gloglog,  ולכבוד השנה החדשה אני נותנת אותו גם לכם. יש בו פוסטים על פרסומות מעולות, עיצוב מוצראתרים מדליקים ברשת  ועוד שלל דברים שאני אוהבת במיוחד.  את האתר מפעיל גל חן, מעצב אינטרנט, והוא עושה יופי של דבר.

אז הנה לינק, מתנה ממני לחג,

ושתהיה לכולכם שנה טובה טובה.

 

 

2. ריטואל של חג, ריטואל של בוקר

 

השנה החדשה שלי מאופיינת, כמו כל חג במשפחה שלנו, באוכל. הרבה אוכל. ארוחת ערב חג וארוחת חג וארוחת פוסט חג וארוחת שאריות מהאוכל שאכלנו בחג, פלוס קופסאות לקחת הבייתה. ימים חדשים של חול לעומת זאת, אני מתחילה באופן דיי מינימליסטי. 

ככה נראית ארוחת הבוקר שלי:



את המים אני שותה בבית, ואת הקפה לוקחת איתי לנסיעה. זה  ספל שנלוש קנתה לי כשנכנסתי לגור פה, ואחד משני הספלים החביבים עלי. הוא בדיוק בגודל הנכון (קטן!).

מדי פעם אני מנסה לאכול משהו בבוקר: מוזלי או טוסט או עוגייה. אומרים שזה יותר בריא ושצריך לתת לגוף אנרגיה להתחיל איתה את היום, אבל תמיד זה עושה לי רע. הגוף שלי עוד דיי ישן כשאני קמה (בתשע. אני יודעת שזה שערורייתי), ולא כל כך מסוגל להתמודד עם מוצקים. אלא אם כן הם קרואסון טרי, שאין לי בבית אפעם. בבוקר, כל מה שאני רוצה זה קפאין ומים. ומים ומים ועוד קפאין. באחת אני כבר בהפסקת הצהריים (ארוחה חמה ומלאה) והכל בסדר.

 

ב-  gloglog היה לא מזמן לינק לפרוייקט מצולם על מה אנשים שונים ומשונים מכל מני מקומות אוכלים לארוחת הבוקר שלהם. גיליתי שזה ממש מעניין. אני לא יודעת כמה אנשים קוראים פה, ואני לא ממש אשת פרוייקטים (למעט פרוייקט האבוקדו הזכור לטוב), אבל אולי תגלו לי, לכבוד ראש השנה, מה אתם אוכלים לארוחת הבוקר?

 

 

נכתב על ידי , 12/9/2007 14:14   בקטגוריות דברים שאני עושה בינתיים, ריטואל של, חג מועד ונופל, :)  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)