לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: PEA. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מדרגה.


1.

היה לי פעם משחק כזה: שני כדורים ורודים מפלסטיק, קשורים בחוטים ללולאה.

צריך היה להשחיל אותה על האצבע ולהרים ולהוריד ברזוננס

והכדורים הורודים מהפלסטיק חבטו זה בזה חזק ומרעיש והתרחקו זה מזה בשתיקה גדולה,

עד שהיד המנדנדת חדלה.

בסוף היד המנדנדת חדלה

והכדורים

2.

אני צריכה ללמוד למבחן ואני לא מרוכזת.

הנשר הגדול, המוכר, חשוף הצוואר, שמע אותך וחזר להקיף את הלב שלי בסיבובים קטנים והולכים.

 

 

3.

אף אחד זולתי לא ישמור עלי מפניו.  

 

4.

אני יכולה.

 

5.

הנה אני מגרשת אותו מעלי:

אני שמחה שנכנסת לילה אחד לחיי.

אתה מוזמן, אתה חופשי בהם,

דרכם, איתם

ואני גם.

 

נכתב על ידי , 18/12/2006 10:01   בקטגוריות PEA, כזאת אנוכי, לא מכירים., שורות קצרות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שני חיוכים וזכרון.


 

1. שתיתי קפה בגינה, ברוח הפראית הזו, כששמעתי מישהי אומרת "אלוהים, תראה כמה. אם רק היה אפשר לקטוף". חייכתי וצעקתי אליה: "אפשר לקטוף. צריך רק לבקש" והיא ענתה לי: "באמת?" אמרתי לה: "בטח. בואי מסביב", והיא באה מסביב עם הילדה שלה, הקטנה, ופתחתי לה את השער והובלתי אותה לעץ השסק, והושטתי לה שקית כחולה ואמרתי לה: "תקטפי לך כמה שאת רוצה". והיא אמרה לי: "באמת?!" ואמרתי לה: "כן. אני לא עומדת בקצב, וחבל שהם ירקיבו על העץ". אחר כך הוספתי לה לשקית עוד כמה לימונים. אחר כך סיימתי את הקפה שלי והתיישבתי ללמוד.

 

2. ובעודי לומדת לומדת לומדת (מבחן בשישי שבגינו אני מתאפקת מלכתוב, אבל אלוהים יעזור לי, אני לא מבינה כלום ב HPLC ו GC ו TLC ו MS וכל השאר. אני מקווה שהלילה, מקסימום מחר, כל המידע הלא באמת חיוני הזה ימצא את מקומו בפאתי המוח השלי) פתאום טלפון לנייד שלי מקידומת חו"ל. "הלו?", "שלום!! ליתוס?", "כן, מי זה?", "שחר".

 

3. אההההההההההההה.

 

4. על שחר כתבתי כמה פעמים, מאוד מזמן, אי שם בתחילת הבלוג. מאז עברו הרבה הרבה (הרבה) מים בים. תיכף אביא את הלינקים. בינתיים אקצר תקציר.

 

5. שחר ואני עבדנו ביחד. זה היה אחרי שהשתחררתי, וחסכתי כסף לנסיעה לחו"ל. עבדנו בתור מדריכי טיולים באותה חברה. הוא גדול ממני בעשר שנים, והיה תמיד "אחראי טיול". תמיד היתה ביננו איזו כימיה מרחפת, מן קליק כזה סודי של מבטים שובביים, שאפעם לא מומש. אחר כך נפרדו דרכינו. אני נסעתי לטייל שנה, והוא נעלם, ואני החלפתי טלפון ולא היה לי עוד את המספר שלו. אחר כך, יום אחד, ארבע שנים אחר כך, הוא התקשר. (הנה לינק) .

 

6.  הייתי בשוק. הטלפון הזה עורר בי המון געגוע. הוא עבר לעבודה אי שם במדבר, לא רחוק מאילת. ופטפטנו לנו כמו שני חברים שלא דיברנו שנים, ואחר כך שוב שתקנו, וכמה חודשים אחר כך הוא התקשר אלי ממילואים. שיחה עצובה. (כתבתי גם על זה).

 

7. שלושה חודשים אחר כך, נסעתי לצלול באילת. הרמתי אליו טלפון וקבענו להפגש. לא היה לי ספק מה הולך לקרות במפגש הזה. ישבנו על הים והשלמנו פערים של שנים (עבודות, אהבות, מה קורה עם מכרים שפעם היו משותפים) עד שירד החושך. אחר כך נסענו בסוברו טרנזיט המתפרקת שלו מחוף הים לאפלולית נחל שלמה. אחר כך היו זממים. לי לא היה ספק. הוא היה קצת מופתע, אבל לא אכזב. היה הזוי. למדתי שההבדל בין המציאות לפנטזיה היא סוגיית האבנים בגב והקור המדברי של אחרי שהנשימה חוזרת. ואחר כך לחשתי ביני לבין עצמי: סגירת מעגל ותו לא. וידעתי שאין עתיד. אין עתיד.

 

8. ואני חזרתי למרכז, והוא למדבר. ושוב לא דיברנו. חשבתי שזהו זה. יצא הבחור מחיי, ונשאר זכרון מתוק וחוויה בלתי נשכחת. עברה שנה וחצי של דממת אלחוט (ואיבדתי את הנייד ואיתו, בין השאר, גם את המספר שלו), והנה היום- טלפון משחר.

 

9. אז אחרי שהוא שאל מה אני עושה והאם אני נשואה וכל זה, ושנייה לפני שאמרתי לו: "תאסוף את עצמך ובוא לכאן עכשיו, אני חייבת לראות אותך. עברו כמעט שנתיים מאז החלפנו מילה", הוא אומר לי: "ליתוסי, את לא תאמיני איפה אני". "איפה אתה?", שאלתי אותו, נזכרת בקידומת חו"ל שעל הצג. עכשיו תשמעו איפה הוא:

 

10. שחר, הנ"ל בכבודו ובעצמו, נמצא, באיי הבהמה. כלומר, באי אחד. אי קטן שקוראים לו GREAT HARBOUR CAY. והוא לא רק נמצא שם, אלא עובד שם, ולא סתם, אלא בתור ISLAND MANAGER, של איזו קבוצת משקיעים שהאי בבעלותם. איך זה קרה לו? סיפור מטורף. איזה אמריקאי עשיר הציע לו חוזה לשנה עם אופציה לשנתיים, כשפגש אותו במקרה במקום שהוא עבד בו בנגב. שחר חשב על זה שבוע, ארז את עצמו ואת חומי - ונסע. תמיד הוא היה נווד.

 

11. "ליתוסי, מתי את באה?", הוא שואל אותי, ומתאר לי וילה על המים וחופים כחולים כחולים וסירות מפרש, אמריקאים מפגרים ומקומיים פשוטים וגעגוע. ומתחשק לי לעזוב הכל ולנסוע אליו, ואני אומרת לו: "אני מסיימת את התואר ובאה", והוא אומר לי: "מוכרחה לסיים? בחייך, הייתי מת שתהיי כאן עכשיו. אני שולח לך כרטיס", ואני אומרת לו:"שחר, אני מוכרחה לסיים את התואר הזה. זה כבר עניין של כמה שבועות. אני לא מפסיקה עכשיו. אבל עשית לי את החודש עם הטלפון הזה. אתה חי בסרט, אמרו לך פעם? ", "אני באמת חי בסרט", הוא אומר לי. "בחיי".

 

12. ובראש השנה הוא יבוא אולי לבקר. ואין עתיד, אבל הנה הווה: על הפנים שלי חיוך גדול ונעים לי בבטן. ואיך עכשיו לעזאזל אני לומדת  HPLC  ו GC ו TLC  MS  ואת כל השאר?!?

 

 

GREAT HARBOUR CAY, THE BAHAMAS.
נכתב על ידי , 4/5/2005 21:03   בקטגוריות PEA  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרד"ס.


היום הלכנו לאיבוד בפרדס (של מילים וגם לא של מילים), לא רחוק מהבית. התפוזים עוד בוסר אבל יש לחש כזה באויר שתיכף יבשילו. שוטטנו בין העצים עד שלא ידענו לאן ממשיכים מכאן. העמקנו מדי עד שלרגע הבטנו זה בזו בעיניים דאוגות. איך יוצאים מזה עכשיו. הוא חיפש את האנטנה בשמיים ורצה לרוץ מסביב עד שימצא. אני זכרתי פרטים קטנים שראינו בדרך והורדתי עיניים לחול כדי למצוא עקבות.  זה הצליח. מצאתי אותנו. מצאתי אותנו.




ואיפה הלבד שלי?

ארז אומר שאולי אני מרגישה ככה בגלל שכל כך הרבה זמן הייתי לבד. אני חושבת: אולי בגלל האופי: האישלי הוא איש של חברה ואני סוליסטית. האישלי אומר: "אולי את לא באמת רוצה מערכת יחסים אמיתית. אולי את רוצה משהו אחר, שהוא קצת פחות מחייב? קצת פחות דורש?".  אבל זה לא נכון. אני רוצה מערכת יחסים, אבל במערכת היחסים שאני בה צריך שיהיה מקום גם לי. כלומר, שיהיה בה זמן שהוא שלי לבד איתי. זמן לקרוא. זמן לחשוב. זמן לכתוב. אלה דברים שעושים לבד, והם מוכרחים להיות חלק מכל מערכת יחסים שתהיה לי. בלעדיהם אני לא יכולה.





חושבת את עצמי לאט. להגיד לך אותי זה כמו לחצוב מילים ממעמקי מכרות שחורים של פחם. חשוך שם, ואין שם אויר, ויותר מכל זה- אני לא מיומנת. כשהחול מתהפך סביבי אני רוצה לברוח כמו עכבישה עם שק לבן של עתיד דבוק לאחוריה, רך, חי, מתנועע.

מילה חדה מדי תקרע אותו.


 


נכתב על ידי , 6/10/2004 23:26   בקטגוריות PEA  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)