לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: .. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לחץ חברתי


אין לי זמן. תסלחו לי, אבל פשוט אין לי זמן במהלך השבוע. פתאום הפכתי לאישה הזאת, שאין לה רגע לשבת מול המחשב ולהגיד: עכשיו אני כותבת. אני מגיעה למחשב כל כך סמרטוט, שכל מה שאני יכולה זה לבהות באודישנים של אמריקן איידול או משהו כזה. משהו שלא דורש שום בדל של פעילות מוחית. זה מעייף לחשוב הרבה, ולהיות בריכוז כל כך גבוה במשך כל כך הרבה שעות, וזה מה שאני עושה עכשיו.


כשדיברתי עם המטפלת על סוף השבוע, ועל האכזבה שלי מהערב ההוא, הבנתי שהאכזבה הגדולה הייתה בעיקר מהחברים שלי. הם יכלו להיות הרבה יותר נעימים ומכניסי אורחים, במיוחד פיץ, אחרי השיחה שעשיתי לה בצהריי אותו יום, שתהיה נחמדה אליו. היא לא הייתה נחמדה. היא הייתה נוראית. שניהם (פיץ וחברי מהצפון) החליטו להעלות זכרונות מהתואר הראשון, כלומר, לנהל שיחה שאין בה שום מקום למישהו חדש. אני יודעת, גם אני הייתי לא בסדר. יכולתי להיות קצת יותר אקטיבית. לנער אותם. לפתוח לו פתח, אבל בחרתי (בלי להיות מודעת לזה) להיות איתו בצד שלו, בבידוד. להקשיב לשיחה ולהתבאס מהעוגה המחורבנת.

יום אחר כך, כשאמרתי לפיץ שנורא התאכזבתי מהערב ההוא, היא אמרה, "אני יודעת. לא ממש נתנו לו להוציא מילה. מה אני יעשה. עד שאנחנו מתראים עם החבר מהצפון", ולא הייה שום צער בקול שלה. היא מבינה שהיא יצרה סיטואציה מחורבנת, ולא שמה זין. ותפסתי אותה בתור חברה טובה. זה מעצבן.


בכל מקרה, לחץ חברתי. אתםמתים לדעת, ואני אוהבת אתכם, אז אני אגיד לכם. לכן: הוא פשוט נהדר.
אנחנו מעולים כל אחד בנפרד, ונהיה מעולים ביחד.
ושנינו רואים את זה. קשה לא לראות את זה. הוא אוצר.
כבר אמרתי שאני מאוהבת? אה. אז כן.

ולא, לא נפגשנו מאז אותו יום שישי מקולל. יש לו שני סמינרים לסיים עד סוף פברואר, שזה עוד רגע, ואני מוציאה אותו מריכוז... אבל כל יום הוא מתגעגע אלי בקול רם,ואתמול הוא סיפר לי שהוא סיפר עלי להורים שלו.

מה סיפרת להם?
שפגשתי מישהי.
ומה עוד?
מישהי מדהימה.
מותק. ומה הם אמרו?
הם רוצים לפגוש אותך.

(!)

אמרתי להם שהם יצטרכו לחכות קצת.
.

ההורים היחידים שאי פעם פגשתי היו ההורים של אישכברלאשלי. אני לא זוכרת הרבה מהאירוע ההוא. היה עלהאש אצלם בבית, ואח שלו בדיוק הגיע מחו"ל עם הילדים שלו, והיתה הילולה סביבם. אני זוכרת שישבתי על איזה כסא פלסטיק או ספה בסלון ותהיתי מה אני עושה שם. זה היה מוזר.
.
אני זוכרת קצת אחר כך, כשאישכברלאשלי ואני נפרדנו. הוא אמר לי כל מני דברים, ובין השאר הוא אמר לי:
לית, יום אחד, כשתהיי מוכנה, את תדעי. לא יהיו לך ספקות.
ואוי, כמה שהוא צדק.
כמה שהייתי בוסר אז.כמה שאני במקום אחר היום.




נכתב על ידי , 24/2/2010 19:54   בקטגוריות כזאת אנוכי, לא מכירים., הרהורים, דברים שאני עושה בינתיים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היה לנו שבוע מופלא שהסתיים ב- אני לא יודעת מה.

בלינו יחד. יצאנו עם זוג חברים שלו. הם היו חמודים לאללה, ולמרות שהייתי לחוצה בטירוף, זה היה ערב מוצלח ונעים,
והם אמרו לו שעשיתי עליהם רושם של אינטלגנטית ומצחיקה וזה שימח אותי מאוד.

בהמשך השבוע הוא סיים איזה דבר משמעותי בעבודה, ובאותו ערב בישל לי ארוחה מדהימה מדהימה. אני מצדי הבאתי לו חבילת שוקולדים מסוג שהוא אוהב (ניחשתי וקלעתי בול!) ונתתי לו גם כרטיס שכתבתי בו משהו כמו "לכבוד סיום ה.... ולכבוד התחלות חדשות". הוא שמח מאוד מאוד. אחר כך היה לנו לילה מדהים. הוא לומד אותי במהירות מפתיעה. הוא מקשיב וערני לכל תנועה הכי קטנה שלי, ו... בקיצור, אנחנו משתפרים מפעם לפעם, וזה תענוג.

אחר כך חברים שלי שלא ראיתי הרבה זמן הגיעו מהצפון, ואני הצעתי לו להצטרף אלינו, והייתי נורא בלחץ, אני לא יודעת למה. בעיקר פחדתי שהם יהיו ציניים. החברים שלי יודעים להיות ציניים לאללה, וכשמישהו מבחוץ נקלע לזה, זה יכול להיות לא נעים. ביקשתי מהם להיות נחמדים. אמרתי להם, תתנהגו יפה. אני מאוהבת.
ואז הוא לא הגיע. כשהתקשרתי לשאול איפה הוא, הוא אמר שהוא מתנצל נורא, ושהוא בדרך, ושאחכה לו. הודעתי להם וחיכיתי. הוא איחר בשעה שלמה, ואני חיכיתי לו בבית ויצאתי מהכלים. הייתי עצבנית ונורא רציתי שיהיה לו תירוץ מעולה, שלא ינפץ אותי.

הוא הגיע כמעט בוכה. סבתא שלו שברה את האגן והוא נסע עם ההורים והם נתקעו שם והוא לא יכל להאיץ בהם לחזור. היית צריך להודיע, אמרתי לו. יכולנו לבטל. מותר לאחר, מותר גם לבטל, אבל היית צריך להודיע. אני מצטער מצטער מצטער הוא אמר שוב ושוב ושוב. אני סולחת, אמרתי לו, אבל אל תעשה את זה שוב. אני סולחת.
ואז נסענו לפגוש אותם, והם היו ציניים קצת, אבל בעיקר לא השאירו לנו מקום. כלומר, התנהלו בינהם (לא התראנו הרבה זמן, היה הרבה מה להשלים), ושנינו מצאנו את עצמינו קהל. הם לא ניסו להכיר אותו. הוא כמעט לא הוציא מילה. גם אני. גם האוכל במקום שהיינו בו היה מחורבן.

אחר כך חזרנו הבייתה, והוא שוב התחיל להתנצל, ושוב אמרתי לו שסלחתי, והוא אמר שהוא יפצה אותי, ואני אמרתי שהוא לא צריך, ושכבנו, והיה לי מעולה אבל הרגשתי שהוא מפצה, יוצר את העונג אבל לא לוקח בו חלק. אבל הוא אמר שטוב לו ואחר כך הציע לי חברות באופן רשמי ומשעשע. הסכמתי, ולרגע הרגשתי הקלה, אבל אז הוא אמר שהוא לא נשאר לישון, ונשארתי לבד עם המון סימני שאלה.

וכל השדים מתעוררים, ואני מותשת ומודאגת ועצובה ועצבנית. אחרי שהוא הלך ישנתי איזה 12 שעות וקמתי עם כאב ראש מטורף, ואיכס, וכל מה שרציתי לעשות היה לרוץ, שזה דיי מדהים. ככל הנראה, התמכרתי לריצה הזאת, ואולי הגוף שלי הפנים את הקשר בין שיפור ההרגשה והריצה. זה מנתק אותי ומנקה לי את הראש ומרגיע. ורצתי, ובאמת חזרתי קצת מאוששת, אבל אז הייתה לנו שיחת טלפון כזו מעפנה, שעסקה בעיקר בזה שהוא לחוץ מהלימודים שלו, והחוויה שלי ישר לקחה אותי לשיחת ברייקאפ, (..."פשוט אין לי זמן בשבילך בחיים שלי כרגע"), למרות שכנראה זו לא הייתה, אבל שוב חזר לי האוף, וכל השדים צועקים לי בראש מילים מהדהדות שאני לא רוצה להגיד.

ברור לי שיש ימים רעים. ברור לי שלא הכל יכול להיות לאבי דאבי. שהאכזבה שלי מיום שישי היא שלי, ושאולי בחוויה שלו קרה שם משהו אחר. שאני מוצאת חן בעיניו. שהוא מוצא חן בעיני. באמת שאני חושבת שהוא אוצר. אנחנו נהיה מעולים ביחד, אם נצליח ליצור את היחד הזה.

ועכשיו אני לא יודעת מתי אנחנו נפגשים, ואני לא מצליחה לנשום. אני צריכה להצליח לנשום בלי לדעת.
נראה לי שאני קצת בחרדה.

אוטוסוגסטיה: conflict is the genesis of creation.


ריצה:
סיימתי את שבוע 5 בריצה של 20 דקות רצופות. היה טוב. היה קשה, אבל אני חושבת שיכולתי להמשיך עוד קצת.
אני מתלבטת לגבי שעון הריצה. אני חושבת שאוותר על הגרמין בשלב זה, כל עוד אני בחד"כ אני לא באמת צריכה גיפיאס, והוא נראה לי כבד ומסובך מדי. אני לא רוצה להכביד על עצמי. אני חושבת ללכת על פולאר (F11 נשים, או F6 נשים), ולהשתדרג עוד חצי שנה ככה, אם וכאשר אמשיך לרוץ ואצא החוצה... נראה לי שזה הדבר הנכון לעשות.


נכתב על ידי , 20/2/2010 23:55   בקטגוריות הרהורים, יומני הפדלאה, לא מכירים.  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארבעה



1.
בגלל שהבית מגיע כנראה לסף גבול היכולת שלו, בעלי הבית (אבא שלי ודוד שלי) החליטו שהגיע הזמן להתחיל לתכנן את מה שיבנו פה במקומו. זה תהליך שעתיד להמשך חמש-שש שנים, אבל זאת התוכנית. זה גורם לי לחשוב איפה אני רוצה להיות בעוד חמש או שש שנים. יש לי כל מני רעיונות, בכולם יש איתי בנזוג, וזה לא משנה כל כך איפה אנחנו גרים.המקום הזה, אני אוהבת אותו קודם כל כי הוא הבית שלי, כלומר, המקום המוכר, הפרטי, הנוח, האינטימי), וכל שאר הדברים הנפלאים שאיתו (המיקום, הגינה, הבוסתן, חבלי הכביסה, הלול, השכנה) הם הבונוס. הוא מודל ישן שיש בו הרבה ממה שארצה לבית הבא שלי, אבל על החדרים הקפואים בחורף ולוהטים בקיץ, הגג הדולף, הרצפה השוקעת, הצינורות החלודים... על כל אלה אני מוותרת בקלות. הסבתות יהיו איתי בכל מקום.

2.
הכרתי מישהו. הוא לא נראה כמו מישהו שאי פעם העלתי על דעתי שאוכל להמשך אליו, והנה- הוא עושה לי טוב. הוא מתוק וחכם וחזק ועדין. החזיקו לנו אצבעות.
הוא אומר: העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים: אלה שרצים, ואלה שמוודאים שלא תהיה להם סיבה לרוץ.
אני, בינתיים, רצה.

3.
יומן ריצה - שלוש ארבע.

קצת חששתי מהשבוע השלישי. הקפיצה נראתה לי גדולה מדי, ופתאום שני סטים ארוכים במקום שמונה קצרים... לא הייתי בטוחה שאני מוכנה. אבל בסופו של דבר, רצתי את האימון כולו כמו גיבורה. לא שלא היה לי קשה, אבל היה לי קשה בדיוק עד שכבר רציתי לעצור - ובדיוק האימון נגמר. זה אומר שהקצב טוב. התוכנית הזו מוכיחה את עצמה כמעולה.

השבוע, לראשונה הלכתי על מסלול עם מראה צידית. כשהצצתי עלי, ראיתי אותי רצה בצעדים קלים וגב זקוף, כתפיים משוחררות וחיוך. מאחורי דהר התחת שלי. הוא קילל ורטן ואני ניסיתי לברוח ממנו. בסוף, אתם תראו, אני אשאיר אותו מאחור.

את האימון השלישי של השבוע השלישי השארתי לסוף השבוע. החד"כ פתוח גם בשישי וגם בשבת, וחשבתי שזה עשוי להיות נחמד. זו הייתה טעות. כזכור, החד"כ נמצא ממש ליד העבודה, ומי רוצה לנסוע לעבודה בסוף השבוע?! אף אחד. יכולתי כמובן לרוץ בשכונה, אבל לא היה לי חשק, אז לא רצתי בכלל. וויתרתי לעצמי. במקום זה קראתי כל מני מגזיני RUNNER ישנים שגיסי השאיל לי, וגם את הeverything running book ממיטתי שטופת השמש. ככה יצא שלראשונה פספסתי אימון, וזה העלה שלל שאלות ותהיות. האם לחזור שוב על השבוע כולו? אולי להמשיך מהמקום בו הפסקתי? ואולי פשוט להמשיך הלאה?

היום, בעודי שוקלת מה לעשות בריצת הערב, גיליתי שלתוכנית יש פורום נחמד, וחיפשתי בו תשובות. בסוף החלטתי פשוט להתחיל את שבוע 4 כאילו סיימתי את שבוע 3. (שבוע 3 בנוי משלוש חזרות על אותו אימון, שרצתי אותו בהצלחה פעמיים... אז נראה לי שאפשר להתקדם). הפורום חזר וסיפר על שבוע 4 האימתני, שהרבה אנשים נשברים בו כי הוא קפיצת מדרגה, וביני לביני החלטתי שאני אנסה, ואם אני לא אצליח, אני אחזור בסבבה לריצות של שבוע 3. בסופו של דבר, החוק היחיד שלי הוא להקשיב לגוף ולהתקדם בקצב שמתאים לי. אף פורום לא ידע להגיד לי מה נכון בשבילי. אני ארגיש מיד.

באותו פורום מצאתי גם פודקאסט חדש, עם מוזיקה בסגנון אחר מהקודם. יהיה קצת מוזר לרוץ פתאום עם קול של ילדה במקום קולו המסוקס של רוב, אבל לשירים עם מילים יש אפקט מנטלי חשוב: הם מנתקים אותך מהנשימות והרגליים והשעון, ואת פשוט שרה לך (בלב, בלב) ורצה. רצה רצה. יהיה נחמד לגוון.

שבוע 4 כולל שני סטים של שלוש דקות ריצה- דקה וחצי הליכה- חמש דקות ריצה- שתיים וחצי דקות הליכה. כמו בתחילת שבוע שעבר, גם הפעם היה לי קצת קשה, אבל לגמרי אפשרי. לקראת הסוף האטתי קצת את קצב הריצה וסיימתי כמו גדולה. הרמתי ידיים באויר כשסיימתי, חייכתי כאילו קרעתי את סרט הסיום של המרוץ. הרגשתי שניצחתי את העולם, אבל החד"כ היה מלא באנשים, אז ישר ארגנתי את הידיים למתיחה תמימה למראה. החיוך, לעומת זאת, ליווה אותי עד הבית.

תוכנית: החלטתי להפסיק להשתגע עם הלו"ז. שיבצתי את הריצות בראשון, שלישי וחמישי אחרי העבודה. פילאטיס בשני ו/או רביעי, כרגע (עד סוף האימונים) בעדיפות שנייה.


תהייה: מוזר, חוץ ממני אף אחד בחד"כ לא עושה מתיחות אחרי הריצה.

החלטה: בסוף שבוע 4 - אמצע שבוע 5 אקנה לי שעון דופק לכבוד חצי הדרך (שבוע 5 מסתיים ב- 20 דקות ריצה).

4.
מחר יומולדת. מזל טוב. אחלו לי אושר ובריאות.


נכתב על ידי , 8/2/2010 00:39   בקטגוריות יומני הפדלאה, הרהורים, לא מכירים., הבית הזה.  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)