לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פיצפון.


אני פוסחת על פסח. ועוברת ישר למה שחשוב באמת.

 

 

זה גוזל של דרור. הוא כנראה בן יום אחד, והוא נפל מהקן שלו קרוב מאוד למקום שבו הדרכתי היום. רצו לקרוא לי. כבר מכירים אותי.

הקן היה בחור קטן בעמוד גבוה של נדנדה, משהו כמו 6 מטר לשמיים. למזלו, הוא נפל במקום שרק מחכה שייפלו עליו, מרופד בחול בולם זעזועים כזה, של  מגרשי משחקים.

אז התקשרנו למשה שיביא סולם, וטיפסתי להחזיר אותו לקן. זה היה מסובך ומסוכן, אבל בסוף הצלחנו.

חצי שעה אחר כך הוא נפל משם שוב, ושוב הביאו אותו אלי. זהו. אז עכשיו הוא כאן.

 

אם הוא ישרוד עד הבוקר זה יהיה נס גדול. גוזלים של דרורים ידועים ככאלה שקשה מאוד להציל, ובטח כשהם כל כך קטנים.

הדרור הקודם שלי, שכמעט טבע בקערת המים של הגורה, היה הרבה יותר גדול, ומנוצה, והוא מת אחרי כמה ימים.

מצד שני, העובדה שהפצפון שרד את הנפילה הזו פעמיים היא נס כשלעצמה. רציתי לקרוא לו "זה שאין לו סיכוי", אבל זו קארמה רעה, אז אני לא קוראת לו בינתיים. רק מחזיקה אותו (כבר שעות) באגרוף קפוץ, שיהיה לו חם, ומאכילה (בהתחלה כל שעתיים כמו שאמרה לי עינת, אבל אז קראתי שצריך להאכיל במשך 12 שעות כל חצי שעה, אז המשכתי ככה עוד קצת).

בהאכלה של תשע וחצי הוא פתח את המקור לקראתי, וצייץ כשהשתהתי מדי בין ביס לביס (זה היה הציוץ הראשון ששמעתי ממנו!). זה היה סימן טוב ושמחתי לרגע: הנה הוא התחזק!. אבל גם עכשיו הוא מצייץ, עם כל נשימה ציוץ קטן כזה, חלש. וזה כבר לא סימן טוב. זה סימן שמשהו לא בסדר. באזור הזנב השחירו לו המכות, והזפק הקטנטן שלו נפוח. אני מקווה שלא האכלתי אותו יותר מדי.

אני לא אניח אותו הלילה. אם הוא ימות, שלפחות זה יהיה ביד שלי, החמה.

 

 

 

אם אתם ערים בואו לארח לי חברה ולשמוע עדכונים.

אם אתם הולכים לישון, תחשבו עלינו לרגע מחשבות טובות.

תשלחו לנו כוח להגיע לקצה השני של הלילה הזה.

 

נ.ב.

גוזלים צריכים קודם כל שיחממו אותם, במיוחד כשעוד אין להם נוצות. הם פגיעים מאוד ועדינים מאוד. אחר כך צריך לדאוג לאוכל שיש בו בסביבות 30% חלבון ו- 12% שומן, והשמרכיב העיקרי שלו הוא בשר (זה במקום החרקים שהם אמורים לקבל בטבע). האוכל של החתולה שלי מתאים בדיוק לפרמטרים האלה. אני משרה אותו במים עד שמתרכך ואז נותנת לפצפון עם מקל קטן, ישר לגרון. אחרי כל ביס אני מסתכלת שהוא בולע. בהמשך, אני אכין אוכל מורכב יותר, שיש בו גם ביצה וגם פירות וסידן, ואני מבטיחה לפרסם את המתכון, חמסה טפו.

 

 

(את מה שקרה אחר כך, אפשר לקרוא כאן.)

 

 

נכתב על ידי , 13/4/2009 21:22   בקטגוריות דברים קטנים, דברים שאני עושה בינתיים, נביחות  
144 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבר מספיק זמן. באמת נתתי להם צ'אנס,


ואני ממש, אבל ממש אוהבת רדיו

 

אבל

 

אני שונאת שדרנים שמקריינים תרגום לעברית של שורות מתוך השיר שזה עתה ניגן.

אני שונאת במיוחד כשהם עושים את זה בקול המעצבן הזה, של שדרני רדיו משנות השמונים.אני שונאת שדרניות לחשניות.

אני שונאת שדרנים שאומרים מילים ריקות בקול מלא חשיבות עצמית. אני שונאת שדרנים שמדברים הרבה אבל לא אומרים כלום.

אני שונאת שדרנים שלא נותנים לשיר להגמר.

אני שונאת את עופר נחשון. (סליחה עופר. אני לא מכירה אותך, זה רק את הקול והדיבור שלך, שאני לא יכולה לסבול).

ובאופן כללי, אני שונאת את 88 "המחודש".

איף וגם אוף.

 

אני מתגעגעת לגל אפלרויט. (גל, אתה שומע? אני מתגעגעת. תוחזר לאלתר. תחזור).

 

מזל שנשאר לי הבועז כהן.

(פעם אחרי השקיעה, ועכשיו - כל יום בין שמונה לעשר בבוקר).

הכי אני אוהבת כשבועז כהן אומר "אני, בועז כהן" בסוף התוכנית שלו.

אין כמו ה-"אני, בועז כהן" הזה.

 

 

ובאותו עניין, אני לגמרי איתו.

 

 

נ.ב. לא לגמרי קשור:

שמעתי הרגע לראשונה את

The wall of sound של גבע אלון, וזה דיסק פשוט מעולה.

 

נכתב על ידי , 25/2/2009 21:20   בקטגוריות דברים קטנים, דברים שאני עושה בינתיים, הרהורים, כזאת אנוכי, מוסיקה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני קצת משתעלת וקצת מנוזלת, אבל בעיקר יש לי בפה טעם של מחלה.

אוף. לא רוצה להיות חולה.

אוף.

 

נכתב על ידי , 16/2/2009 23:37   בקטגוריות דברים קטנים, דברים שאני עושה בינתיים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)