לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2003

אפשר לקרוא לזה עייפות החומר.




היום אני מרגישה כמו עכבר שרץ על גלגל. אני רצה בכל הכח ולא מגיעה לשום מקום. אין לי כוח ואין לי ברירה, כי אם אני עוצרת לנוח הגלגל ממשיך להסתובב ואני נופלת. הנפילות האלה עולות לי ביוקר.


ליוקר הזה קוראים שבת-מנוחה. המנוחה הפכה להיות מצרך יקר ונדיר עד מאוד ואני מתגעגעת אליה: לישון עד מאוחר, לקום ביקיצה טבעית, לשתות קפה טעים, לשבת בגינה ולקרוא איזה ספר.


לקחת אותך לטיול בשדה (בעיתון יש פריחה ואני, הפרחים היחידים שאני רואה הם כאלה שיוצאים מהם חצים שאומרים מיטוכונדריה, פוטוסינטזה ושאר ירקות).


לשכב תחת עץ ולהריח ריח של דשא. להתלטף. לנוח. לזמזם.


לדבר איתך עד שהראש ישיג את הגוף. פתחנו קצת פער.


אבל עכשיו הגלגל מסתובב ואני רצה. כואבים לי השרירים.


אני עייפה והיום הזה תיכף נגמר.






סימני הפיסוק קופצים לי לצד הלא נכון של השורה. אין לי כוחות להתעסק עם זה עכשיו. אני מצטערת. אני גם כועסת. זה מעצבן שאי אפשר לסיים משפט כמו בנאדם.









אפשר מימין לשמאל ואפשר משמאל לימין. אולי זו הסיבה לבלאגן בעריכה של הבלוג היום. אולי זו מחווה של יריב לתאריך. נדמה לי שקוראים לזה דיכוטום. יכול מאוד להיות שאני טועה. כמו " ילד כותב בתוך דלי". דווקא יפה, התאריך של היום, ותיכף הוא כבר לא יהיה.


נכתב על ידי , 30/3/2003 23:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ויכולו השמיים והארץ וכל צבאם


בבית של ההורים שלי אנחנו ערומים בשקט.  משחקים בחם וקר. 
חלון פתוח ותנור והבל גוף וחושך.
מאוחר.
--------------------------------------------------------------------------------
אני פרושה לפניך. מילים וגוף, ואתה מטייל בי, כמו חייל לומד את המפה: תכסית, תבליט וכוכבים.
אני פרושה. אתה סופר צעדים כפולים בנעליים שכבר הלכו הרבה שבילים.  
 
ואני לא מכירה אותך.
---------------------------------------------------------------------------

והוא היה אצלי בחלום הלילה. היינו בחוץ, על איזו גבעה. היה ערב, ואור כתום מלא את האויר.
הוא הסתכל עלי וחייך חיוך עצוב כזה, ושתק.
אחר כך הוא הוריד את השעון שלו. זה מוזר, אבל זה כל מה שהוא עשה, לאט.
אני זוכרת את כפות הידיים שלו פותחות את הרצועה ומניחות אותו על האדמה.
אחר כך הוא שוב הביט לתוכי.
אני זוכרת שזה הדהים אותי, ואני לא יודעת למה.
אולי הבנתי שם מה הוא ניסה להגיד, ומתוך העירות הכל פתאום התבלבל.
פעם חלמתי אותו הרבה. אותו גוף. אותן ידיים. תמיד בחוץ ותמיד בעונות מעבר.
אתמול בלילה ישבתי מולו על הברכיים, והוא שתק חיוך עצוב. רציתי לחבק אותו ולא קמתי.
 
התעוררתי לפנות בוקר. רוח קרה של סוף היום הרעידה בי צמרמורות.
--------------------------------------------------------------------------------
נכתב על ידי , 29/3/2003 15:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כאן ועכשיו, תאור מצב



העייפות כמו המראה במקלחת, אפופת אדים. אני מוחקת בה סדק, להציץ אלינו, והוא מתטשטש. העייפות בדרך כלל טובה לי, אבל עכשיו היא מרוקנת אותי ממילים. זו כבר לא עייפות של לילה אחד או שניים. זה באשמתו.
הוא יודע, וזה גורם לו לחייך.
ועכשיו שוב חושך. מקלחות חמות להרפות שרירים ששכחתי שיש. עבר הרבה זמן, ונזכרתי, איך אני יכולה להתלטף ככה שעות.  מול המראה להסתכל עליו מחבק אותי, ארוך וחזק ומאחור. 
*
זה מדהים אותי כל פעם מחדש איך בכל פעם אני אחרת. פונקציה מורכבת מאוד של אלפי משתנים בלתי תלויים. אבן קטנה יכולה להתחיל מפולת. רעידות אדמה שקורות בגלל פרפרים. 
בוא נתפרפר. נרעיד את העור והגוף והמים.
שתיקה תהפוך לאט לנהמה. רעידת אדמה.  
*
השארתי בו סימנים. רקמות רכות הכחילו. 
אני אישה שמשאירה סימנים.
נכתב על ידי , 27/3/2003 21:18  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)