לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007


 

הוא מחייך ויש לו גומות ומבטא, ואני חוזרת הבייתה ולא ישנה. מהורהרת. אני לא יודעת מה אני יותר, מופתעת או מתה מפחד. בעצם כלום. כן. זה מה שקורה. אני לא מרגישה עכשיו כלום. נדמה לי שמנגנון הגנה אוטונומי בנה לי חומת מגן כשלא שמתי לב. ועכשיו נמתחים חוטים של שְׁתִי, (טוב, עוד מוקדם להגיד את זה, ויכול בהחלט להיות שאני מגזימה, אבל בואו נגיד, רק לרגע, שעכשיו נמתחים חוטים של שְׁתִי), ויש להם עובי וצבע ומרווח נשימה ומקום לארוג בו לאט, שורה אחרי שורה, ואת כל אלה אני רואה, אני רואה, אבל לא יכולה להעביר עליהם את היד, להרעיד. 

 

 

 

הכהות הזו היא מה שמפחיד.   

צָרִיךְ עוֹד זְמַן.

 

נכתב על ידי , 29/4/2007 01:48   בקטגוריות לא מכירים., כזאת אנוכי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שרב.


שוב תקופה כזו שאני לא כותבת. לא כאן ולא שם. רק רשימה אחת על המקרר, של מה שחסר . אני לא כותבת והימים עוברים והבית מתרוקן והרשימה מתארכת, אותיות שחורות קטנות כמו נמלים, משאירות מקום לעוד, תמיד יש עוד. בכיור מצטבר בינתיים כל מה שהיה ונגמר. אבסטרקט שבושל ונאכל ונעכל, קווים סוראליסטיים על צלחות לבנות. זכרונות.

א' ואני עם תרמוס של תה על שמיכה בפארק הירקון. הרצף שחזר משמח. המאמר. הסקרנות הזו, שמקשה ללכת הביתה בסוף היום. שיחות של ארוחות צהריים. רשימות של מילים ברוסית (פשלי דמוי!). אופיר והקשקשת המופלאה שלו. יום הזיכרון ויום העצמאות והזיקוקים ונירית וההורים ותל אביב והמון אנשים שאני לא מכירה. הקורס בקרוואן ומיטת הטיפולים שממלאה פתאום את החדר הריק. הבית של סבתא. הבודהה הצוחק. השסק על העץ. גומות החן של מי שעוד לא מדברים עליו.

 

זה בסדר לא לכתוב עכשיו. עכשיו צמא ואירוזיה. הימים סדוקים כמו משטחים של לס והזמן נושב, פורע את השיער, מלטף את העור. מפסל באצבעות ארוכות ורכות, חושף שכבות בצליות שקופות של תוך, ואין מקום שהוא יפה יותר.

שוֹתה* עכשיו. שותקת, עד (ש)קליפות יימסו ומילים ינבטו מחדש.

 

 

 * בין השאר:

- John Martyn - solid air

- Regina Spektor- begin to hope

- Josh Rouse - home

- אם יש גן עדן / רון לשם

- סירקה טורקה - מהר, לבד ועכשיו.

- התשבץ של סוף השבוע.

- אינטרנט לרוב

- מאמרים מדעיים

- טלויזיה (ערוץ 2  - זה כל מה שיש)

- סרטים - קולנוע ודיוידי (לחובבי הז'אנר: רנסנס).

- אנשים זרים. מקומות חדשים.

- שמש (לזמנים קצרים).

- ים.

- ויטמינצ'יק אננס.

 

נכתב על ידי , 28/4/2007 02:12  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת מנוחה. דיוקן עצמי.


ניקיתי את המחסן (כי אם לא אז עוד מעט יתחילו החולדות), ומצאתי את כסא הנוח.

אחר הצהריים עשיתי סייסטה. כיף בגינה. אביב. 

 

  זה סוג של שמתי לי פודרה.

 

 

נכתב על ידי , 22/4/2007 00:45  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)