לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

רזולושינס X2


 

 ביום חמישי הלכנו לחגוג איזו יומולדת במועדון הכי נחשב בת"א. ושוב הסכמתי לבוא. בכל זאת, חברה טובה שלי וככה, אבל אלוהים אדירים, איזה סיוט מתמשך. הכרזתי (שוב) שזו הפעם האחרונה (בהחלט!) שאני באה למקומות כאלה. אני לא מוכנה יותר לעולם, והפעם אני אזכור את זה גם אם מישהו/י ינסה לשדל אותי בהבטחות ומלמולים על בחורים שווים ואלכוהול לרוב. אני לא מוכנה יותר לעולם לחכות שעה וחצי מול סלקטור (בעצם, גם לא חצי שעה), אפילו שאנחנו מהממות, רק כי אנחנו לא מכירות את אשר או ניסן, ואנחנו לא בשום רשימת מוזמנים. אני לא מוכנה יותר לעולם לראות את כל ה"חברים של" והמיני-סלבס חולפים על פנינו בדרכם פנימה בחיוך מלא חשיבות עצמית (אני לא יודעת מה יותר משפיל מזה), ובסוף להכנס ברשותו של איזה "יוני", רק כדי לגלות שהמוזיקה בפנים מחרידה, הקהל עתיר ערסים ופרחות (זו הסלקציה?!), והאוירה מגעילה כל כך, שגם כמה שוטים (shots) של תפוח רע (bad apple) לא שיפרו את המצב. אפילו חובבות הז'אנר (כלומר- כל מי שהייתה איתי והיא לא אני) התבאסו. ברחנו משם. פיכסה. פיכסה. לעולם לא עוד.

 

*

המונולוג הבלתי נשכח של השבוע, ואני מצטטת: "ואללה. אני בנאדם שעושה חשבונות. אני מחשבן הכל. אני לא אעשה שום דבר אם לא יוצא לי ממנו משהו. משהו ביד אני מתכוון. לא "הרגשה טובה". אני לא בנאדם שמפריח בלונים באויר. עכשיו, אל תביני אותי לא נכון, אני יודע טוב מאוד להפריח בלונים, אבל אני יעשה את זה רק אם אני יודע שהם נאספים לתוך איזה כדור פורח שיקח אותי גבוה, ורחוק".

 

וואו. אני צריכה לכתוב סיפור שלם על הבחור הזה.

 

*

 

א' מחפש דירה לסבלט ( sublet) בניו יורק. שלושה חודשים החל מאוקטובר. אם מישהו מכיר משהו, תעשו סימן.

 

*

ואחרון -  תוצאות האמת: עשיתי סיטי (A-C-T-C-T, הי הי). יש לי גם פריצת דיסק שגורמת ל"לחץ ניכר על העצב", וגם שבר דו-צדדי בחולייה, האין זה נהדר.

האמת שזה נשמע הרבה הרבה יותר גרוע ממה שזה מרגיש. למעשה, זה כבר לא מרגיש. סירבתי בכל תוקף לקבל זריקה נגד כאבים לעמוד השדרה, בעיקר בגלל שלא כואב לי ב-כ-ל-ל, חמסה חמסה טפו. "אם ככה", אמר לי האורתופד, "את יכולה לחזור לחיים נורמליים, ואם משהו ישתנה פתאום, תחזרי אלי". אז מותר לי הכל, כולל הכל. כולל לחזור להתאמן. כולל לשבת, ישיבה שפופה גם. בקיצור - יופי טופי. מסתבר שאפשר לחיות עד מאה ועשרים עם חוליה ששבורה משני הצדדים ודיסק פרוץ. תודו שגם אתם לא ידעתם את זה.

 

אין לי מושג איך כל זה קרה. אני חושדת בתרגיל שעשיתי לא נכון בפילאטיס, שאחריו התחיל לכאוב לי הגב. חשבתי שזה שריר תפוס, אבל אז איבדתי תחושה בכף הרגל וכולי וכולי. אני לא אלך לשיעורים של יום רביעי שוב. המורה הזה הוא מותק של בנאדם, רחב אופקים ומרתק ומשעשע, אבל הוא לא משגיח כמו שצריך. ידעתי את זה גם קודם. חשבתי שאני לא צריכה להמשיך לבוא לשיעורים שלו, אבל היה לי בהם כל כך כיף... הוא ממש נהיה חבר. בסוף יצא שלמדתי ממנו את השיעור הכי גדול: המורים שלך, לפני שהם חברים שלך, צריכים להיות המורים שלך, וכשמישהו שאמור ללמד אותך ולשמור עליך מתרכז בלשעשע אותך, זה בסוף לא יהיה מצחיק בכלל.

 

 

מתוך הדמיית הסיטי שלי. כמה פוטוגני.

 

*

אז זהו. נגמרה "חופשת המחלה" שלי. מחר אני חוזרת למעבדה. לא לגמרי, אבל לא כי אסור לי, אלא פשוט כי אני יכולה, ואני כבר באס"ק. זה תור הזהב של התואר השני. כבר שבועיים אני יושבת בבית (או יותר נכון - בגינה) וכותבת בסבבה. כבר יש לי שלד (חי חי) של מבוא וראשי פרקים לשיטות וחומרים ומשהו מאוד ראשוני לפרק של התוצאות, אבל גם במעבדה יש לי עוד כמה קצוות לסגור (אפשר גם בלעדיהם, אבל זה יראה יותר טוב איתם), וגם- המנחה שלי ביקש שאני אתרום מכישוריי למחקר הראשי של המעבדה שלנו (כולם עובדים על משהו אחר. אני האנדרדוג). זה משהו שאמור לעשות הדוקטורנט שלנו, אבל הוא, עם כל הכבוד, יכול להיות קצת סתום כשהוא עושה ביואינפורמטיקה. הוא מודה בזה בעצמו. בכל מקרה, יש להם איזה ערפל סביב הרצף של תחילת הגן שלהם, והם רוצים שאני אמצא את המתיונין הראשון. אני אוהבת משימות בלשות כאלה, ועושה רושם שיש לי את כל הכלים שאני צריכה. אמנם אין לי נסיון עם ארבידופסיס, אבל יש גנום שלם מרוצף, ובתור צמח מודל זה צריך להיות הרבה (הרבה!) יותר פשוט מכל מה שעשיתי עד עכשיו. נראה מה יצא לי עם זה. אם אני אצליח, אולי שמי יתנוסס על עוד מאמר. מאמר שלישי! ממש חוקרת מדופלמת. מעניין למה אני לא יכולה להשתחרר מהציניות בכל מה שקשור לזה.

 

נכתב על ידי , 31/8/2008 00:13  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפשרות מגניבה וסימן שאלה.


 

פתאום עלתה אפשרות תעסוקתית מגניבה. מצד אחד אני רוצה להתנפל עליה. מצד שני, נדמה לי שהיא קצת משאירה אותי במקום.

מצד שלישי, אולי המקום הזה הוא המקום שלי?

 

חשבתי להתחיל בתהליך כדי לא לפספס את ההזדמנות, ולהחליט עם עצמי בזמן שבין קורות החיים לזימון לראיון.

 

שלחתי.

הזמן הזה נמשך, הממ, שש דקות בדיוק.



שיחה טלפונית קצרה הובילה לזימון לראיון בשבוע הבא.

 

אמרתי לה בכנות, שאני עוד חושבת על זה, אם זה מתאים לי כרגע. הם דורשים התחייבות לשנה ואני בדצמבר מסיימת את התואר ולא לגמרי יודעת מה יהיה אחריו. היא הייתה נחמדה וניסתה לשכנע אותי לבוא לראיון בכל מקרה. "אנחנו לא נחזיק אותך בכוח", היא אמרה לי, "אבל אם יהיה לך זמן פנוי - מאפריל תהיה לנו המון המון עבודה לספק". ואם לא, אצטרך לשלם 500 ש"ח תמורת ההכשרה.

 

אני מניחה שאני אלך לראיון. זה תפור עלי, ואני אתקבל. אבל מה יהיה אחר כך?

 

כי מצד אחד אני במקום שמבקש לעצמו עבודה מסודרת, עם שגרה, עם משכורת ראויה, עם פנסיה וקופת גמל וימי חופשה ושעות נוספות.

מצד שני אני יכולה, אם אני רוצה, למלא את הימים שלי בעבודות פרילנס מגוונות ומגניבות, בהדרכות מכל מני סוגים, ובכתיבה, ואולי גם לחזור לטיולים של שבת. זה ידרוש ממני יותר עבודה בתיאומים בין פרוייקטים ותאומי מס וכאלה, אבל זה יהיה ורסטילי ולא משעמם לרגע. אני יכולה לנסות את זה שנה. אבל אולי אני כבר גדולה מדי בשביל לנסות שנה? אולי אני חוזרת למקום הישן והמוכר של ההדרכה כי אני קצת פוחדת מהחדש (לעבוד במחקר? לנצל את שני התארים שלי? לעשות קריירה?) ואולי זה פשוט כי במקום הזה, הישן והמוכר, באמת טוב לי ?  איך יודעים?

 

נכתב על ידי , 27/8/2008 00:46   בקטגוריות דברים שאני עושה בינתיים, הרהורים, כזאת אנוכי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד מעט הסוף.


 

הסמינרים מאחורי. התזה לפני. יהיה כיף לכתוב.

 

לרגל האירוע, ולרגל טירוף רגעי שלא היה כמותו בבלוג מעולם,

קבלו אותי. במעבדה. כלומר,  במטע שלי, ליד המעבדה.

 

 

א. אם תהיתם מה אני חוקרת, עכשיו אתם יודעים.

ב. תמונה זו עשויה להשמיד את עצמה בתוך כך וכך רגעים.

ג. אני מתנצלת מראש בפני כל מי שאני מנפצת לו איזה דמיון,

ד. ומסמיקה בפני כל מי שניצת בו איזה דמיון אחר.

 

בעניין הקודם - תודה על כל התגובות. אתם מעולים. בינתיים אני כבר מרגישה טוב. לגמרי. יש לי תור ל- CT ביום ראשון ובדיקת דם ביום שני, והופעות חיות לראות כל הסופשבוע. יהיה דיסקו. בעצם רוק. ערן צור וקורין אלאל ומשינה ואהודבנאי, זה לגמרי רוק שנות התשעים.

 

  

נכתב על ידי , 22/8/2008 01:16   בקטגוריות דברים קטנים, דברים שאני עושה בינתיים, כזאת אנוכי, לימודים  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)