לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

שיר ליום חול



לעבוד בגינה יחף, זה כיף
זה בכלל לא נורא ואיום
לעבוד בגינה יחף- זה כיף
עשיתי את זה היום.

לעבוד בגינה יחף זה כיף
במיוחד אם אין שם קוצים
לעבוד בגינה יחף – זה כיף
ובוץ כמה שרוצים

לעבוד בגינה יחף זה כיף
רק עשו לי טובה ענקית
תשימו לב שאתם לא בטעות
(איכס)
דורכים על חשופית.

לדרוך על חשופית זה לא כיף בכלל
זה אפילו נורא ואיום
זה חלק ורירי ונדבק ומגעיל.
למדתי לקח היום.
(ועם הקוראים הסליחה).



נכתב על ידי , 30/9/2003 00:04   בקטגוריות גינה., שורות קצרות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאוחר בלילה.


ראש השנה. בערב יש רוח סתווית. אחר כך תבוא ההמולה של ארוחת החג. התכנסות משפחתית שיש בה פקעת כזו של אהבה, (כזו שגם כשלא נפגשים היא טמונה, נאגרת, והפגישה מעירה אותה כמו טיפה ראשונה של גשם, והנה היא כבר מתפרצת בזעקה של צבעים ומאירה את החדר ואת הלבבות).
 
אחר כך יבוא הקידוש, שהלחם טבול בו בדבש, והחן המיוחד שיש בטקסים הקטנים האלה, מקושט בחיוכים של חג וחמימות וחיבה. ואחר כך האוכל המעולה של אמא שלי והיין, ושיחות הנעימות במרפסת, באור החיוור.
 
ואחרי כל זה יוכרעו כולם בעייפות עפעפיים רווית אלכוהול ושובע. הם ילכו, ושקט ימלא את החדרים. הכוסות הריקות יאספו. המקרר יתמלא שאריות והראש מחשבות.
 
במקום אחר אתה תשב ותביט אל האופק. קו חשוך ועדין יצטייר במקום שבו השדה נושק לשמיים. אתה אומר שאם אתה מתרכז, אתה יכול לדמיין שהגדרות ומגדלי השמירה אינם. זה עצוב, אתה לוחש לי, מה שאנחנו והם עושים לארץ הזאת, היפה. מה שאנחנו עושים זה לזה.
אתה מתקשר כך, בבוקר אחד, לתאר לי מקום. עושה שמירות ומלחש אלי. אני מקשיבה ושותקת, ומשהו בי נרעד.
אולי זה בגלל שאתה אומר בקול מילים שהייתי כותבת לו הייתי כותבת אותך.
והייתי מתאהבת בך כך, בקלות. אם אני מתרכזת, אני יכולה לדמיין שהגדרות ומגדלי השמירה אינם.



נכתב על ידי , 28/9/2003 01:47   בקטגוריות PEA  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתהיה


שתהיה שנה טובה באמת, מלאה בדברים קטנים שמביאים אושר גדול.
שנה שבה השריטה תהפוך לליטוף. הכבדות לריחוף. החלום לגוף.



 
נכתב על ידי , 26/9/2003 00:39   בקטגוריות חג מועד ונופל  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)