לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


I don't know who you are But you seem very nice, So will you talk to me? Have you been here before? Well, you sure picked a day, They think I'm crazy.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

סתם הרגשתי צורךלציין,


כדי שאולי בטעות אני אוכל להיווכח שטעיתי בעתיד... אבל לפני מספר ימים הבנתי שאני תקועה

בבית ל-4 השנים הקרובות. אלא אם אני אוכל למצוא דרך לשלם ש"ל לבינתחומי

ולהחזיק שכר דירה בעצמי. אז אלא אם אני הולכת להיות איזו מנכ"לית של שקר

כלשהו בזמן הקרוב (והעבודה הנוכחית לא מצביעה על העניין) זה לא הולך לקרות.

אני לא מאמינה.

נכתב על ידי , 7/12/2008 22:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 36

ICQ: 167962819 

תמונה




24,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקציצה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קציצה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)