לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


I don't know who you are But you seem very nice, So will you talk to me? Have you been here before? Well, you sure picked a day, They think I'm crazy.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

צורך עז לכתוב.


שום דבר מהותי, דיפרסי באיזושהי צורה ו/או משמח. בעיקר אינפורמטיבי.

 

יום שני פסיכומטרי... סוףסוף! מאוס לגמרי העניין. אני צריכה מעל 630 ואין ספק שמסגרת התחייבותיי הנוכחיות למדתי ככל שיכולתי, אבל היות ומשרה מלאה תוך כדי המרתון (וקצת לפני) זה לא הדבר הכי אפקטיבי שעושים, נחזיק אצבעות ונקווה לטוב. בשתי הסימולציות האחרונות שעשיתי יצא לי באיזור ה670. ובקיצור, כולי תקווה. במקרה ואני לא אוציא מעל 630, אני אצטרך לעשות מכינה, ובמקרה של מכינה לא תהיה נסיעה לשבועיים לאירלנד. נכון, תהיה נסיעה רומנטית לאנשהו... אבל זה לא יהיה אותו דבר. חוצמזה, אני ארגיש ממש ממש לא נעים אם אנחנו נטוס לאיטליה או משהו בסגנון, והוא לא יוכל לטוס עם חברים שלו לאירלנד.

 

אני עובדת בסלקום. הרוח הסגולה לא נגעה בי. למען האמת, אני מתבכיינת על זה הרבה... ועוד לא עשיתי את העבודה שלי. רק עברתי קורס. אחרי הפסיכומטרי אני אתחיל חניכה במשמרות... וזהו, מוקד שירות לקוחות טלפוני DATA - הנה אני באה! גוד דיים. אני זוכרת שלפני הצבא שיקשקתי מלדבר בטלפון, לא הסכמתי להזמין מקדונלדס אפילו! איך לעזאזל הנחתי ששירות לקוחות טלפוני היא העבודה הנוכחית בשבילי?! אני משעשעת את עצמי לעיתים.

זהו, נראה לי שסיימתי.

נכתב על ידי , 18/2/2009 13:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 36

ICQ: 167962819 

תמונה




24,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקציצה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קציצה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)