לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כי נגטיב הוא לא תמיד נגטיב.

כינוי:  Negative

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

עוברים מכאן.


לא מעדכן פה יותר.

מי שמכיר אותי ידע למצוא אותי.

יש בלוג חדש, דמות אינטרנטית אחרת, בהצלחה לי.

נחזור ש"היריב" יחליט להוסיף RSS, זה לא הולך ככה.
נכתב על ידי Negative , 17/1/2005 00:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה.


 

אהבה

 

 

ביצוע: דניאל סלומון
מילים ולחן: דניאל סלומון

 

 

 

 

 

נכון שאת כאן ונכון שאת מנשקת
ונכון את רוצה לאהוב
את אפילו יפה עצובה וכואבת
ואולי יש בך הכל
נכון את קרובה ונכון שאת מתרגשת
וגם יש לך מקום בשבילי
את אפילו יפה וכל כך מיוחדת
ואולי זה בעצם הכל.

אהבה פתאום היא מתפרצת כמו להבה
היא תשרוף את כל מה שהיית
היא תשרוף את כל מה שאתה
אהבה
פתאום היא מתפרצת מה היא רוצה?
היא רוצה את כל מה שהיית
היא רוצה את כל מה שאתה

אולי זה הסתיו
ואולי זו רק השלכת
שעושה לי להיות קצת עצוב
אני כאן בשבילך אז לאן את הולכת
ואולי זה לא חשוב

אוווו...
אהבה פתאום היא מתפרצת כמו להבה
היא תשרוף את כל מה שהיית
היא תשרוף את כל מה שאתה
אהבה
פתאום היא מתפרצת מה היא רוצה?
היא רוצה את כל מה שהיית
היא רוצה את כל מה שאתה

אווו...
אהבה פתאום היא מתפרצת
מה היא רוצה
היא רוצה את כל מה שהיית
היא רוצה את כל מה שאתה

חזרתי ממרלין, התחבקנו, התנשקנו, ואז זה הופיע לו בפליליסט של גלגל"צ.
ואז שמתי לב, שפתאום, האהבה הזו, היא שרפה את כל מה שהייתי, אין, שאני מספר לאנשים שעכשיו אני אדם שונה, פחות חשדן, יותר חופשי, אוהב באמת, לא מאמינים לי.
היא משהו מיוחד, הילדה הזאת.
ילדה שלי.
 
אין, זה כוחה של אהבה.
 

 
נכתב על ידי Negative , 3/1/2005 23:07   בקטגוריות אהבה ויחסים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהו, המגן נגמר.


מגן במתמטיקה היום, יש מצב ל85-90 בערך.

 

סוף סוף זה ירד לי מהראש, קשה לי לעכל את העובדה שזהו, אין יותר מגן.

מרגיש כאילו ירדה לי אבן מהלב.

:-).

 

בטלו את הטיולשנתי, כי יש גשם, אז עכשיו יהיה לי זמן לפגוש את מרלין, וזה יהיה טוב.

 

 

שבוע טוב,

אני.

נכתב על ידי Negative , 3/1/2005 14:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,088
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNegative אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Negative ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)