לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*~*Just Do It*~*



כינוי:  *~*PICHI*~*

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

תשובות לשאלון השבועי


מה המאכל הכי אהוב עלייך?
דובדבנים

מה המאכל הכי שנוא עלייך?
לא זוכרת :/

איזה ממתק את הכי אוהבת?
שוקולד בלגי/ שוקולד שחור 85%

מה המאכל האחרון שאכלת?
ספגטי עם טונה

מה את אוהבת יותר - אוכל של אימא או אוכל ממסעדה?
אוכל ממסעדה

במשפחה שלך נהוג לאכול ביחד או שכל אחד אוכל מתי שבא לו?
כל אחד כשבא לו...אבל יש עצלנים שצריך להכין להם ולהגיש להם אוכל כשהם רוצים....אהמממ... אבא

האם את אוכלת בשר, טבעונית או צמחונית?
בשר בכיף

יש מאכל מסויים שמזכיר לך דברים מהעבר?
אורז מזכיר לי טיול שהיה לי לדרום למדבר כלשהוא שבוא ישנתי אצל בדואים והם הגישו אורז ובשר ולאפות לארוחת ערב זה היה האורז הכי טעים שאכלתי בחיי

את מרבה לאכול אוכל בריא או ג’אנק פוד?
אוכל בריא.... ג'אנק פוד גורם הרגשה לא נעימה

איזה מעמד יש לאוכל בסדר העדיפויות שלך?
בינוני.
נראה לי.
אני לא מכירה את המעמדות של האוכל...


נכתב על ידי *~*PICHI*~* , 20/6/2006 20:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,590
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~*PICHI*~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~*PICHI*~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)