לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בן: 46

MSN:  allthumbs

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

בחיקו של הקנגורו


 

באמת התחלתי לעבוד. ממש לעבוד - עם שולחן ולפטופ וכרטיס עובד והכל.

כדי לסיים את התואר נשארו לי דברים שוליים.

תודה לכולכם, על שליויתם אותי מאז ימי הולנד העליזים ועד ימינו אנו או בחלקים מהזמן,

עם או בלי להזדהות, בעדי ונגדי, ברוכים תהיו כולכם.

הקנגורו שם אותי בכיס שלו, ועכשיו הוא מפנק אותי קצת וקצת מקפיץ אותי,

שרק יימשך ככה.

 מי שרוצה יודע איך למצוא אותי.

 

יש מצב שבלוג זה ישמיד את עצמו תוך שלושה חודשים.

 

 

נכתב על ידי , 22/9/2005 23:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלי פאניקה ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלי פאניקה ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)