לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אקונה מטטה


תמיד רציתם בלוג משוגע? אז הנה קיבלתם... "שלא תדאג עוד עד לסוף הימים, תסגל לך תורת חיים"

כינוי:  שכחתי איך קוראים לי...

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008


וואו כמה זמן..
נראה מוזר, שכחתי שיש לי בלוג..
 
פתאום נכנסים ורואים את כל הכניסות.. זה נחמד את יודעים..
 
אז תודה על ההפתעה [למרות שרובכם זה בטח כניסות מיקריות]
 
טוב הבלוג לא חוזר [לא שזה מזיז למישהו] פשוט היה לי משעמם ורציתי לכתוב קצת.. אז..
 
וואי אני פתטית איך שאני נכנסת לפה כל הזמן.. טוב אני באמת חסרת חייים..
 
ואתם?
 
גם אתם חסרי חיים?
 
טוב אני סתם חופרת כי ממש משעמם לי וכיף לי להקליד שטויות.. שזה בערך מה שאני עושה..
 
אז..
 
אמ..
 
וואי יצא פוסט די ארוך מכל החירבושים שלי לא?
 
כן!!!
 
חח אני ממש משועממת
 
וחסרת חיים
 
תצילו אותי מהשיעמום!!
 
ומהמחסור בחיים!!
 
טוב.. להמשיך לחפור?
 
כן, למה לא??
 
טוב אנשים, מכאן חפירות..
 
מי שלא בנוי לכך מוזמן ללכת
 
ביי ביי!!
 
ולמי שכן בנוי לכך..
 
חפירווווווווותתת!!!
 
וואי אני מרגישה פקאצה
 
 
פחח זה נהיה לי כחול עם פס למטה אבל זה לא נראה לי קישור..
 
ווירדו!!!
 
בוא ננסה עוד פעם:
 
 
!!2!!111@
 
זה לא עבד.. השתיים הרס..
 
 
 
 
אדירר...
 
מה הולך פה??
 
 
 
!!1
 
זה ממש מוזר.. לא?
 
בסוף בכלל לא יראו את הכחול והפס ויחשבו שאני משוגעת..
 
ושאני חופרת על כלום...
 
טוב אני באמת חופשרת על כלום לא??
 
זו מטרת החפירות לא??
 
אוףףף משעמם לי
 
אוףףף
 
בוא נראה על איזה מקש הכי כיף ללחוץ
 
121234567890-=/'קראטוןםפ][\
,ףךללחיעכגדשZXCVBNM,./KFFF   
 
 
האנטר ממש כיף
 
 
 
 
 
 
 
 
5464564313431
 
וגם המספרים בצד.............
 
וגם הנקודה......................................... והרוווח                                                                                                                                                                                                                                          
פחח לא רואיה שעשיתי פה הרבה רווח............
 
 
 
רק זה גרם לדף להיות ממש עבה לא??
 
וואי אני דיסלקטית!!
 
רשמתי בהתחלה עווה ולא עבה
 
 
 
 
 
חח זו השעה!!
 
 
או הטימטום!!
 
או האלכוהול!!
 
סתתםסתםם
 
[הוודקה]
 
 
 
וואי אתם עדיין פה?
 
נראה לי אני אזוז...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
טוב, תכף
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
נו עוד מעט
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ממש עוד קצת
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתם עד כדי כך נאמנים?????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
או יותר נכון:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתה עד כדי כך נאמן?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
או הרבה יותר נכון:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
את עד כדי כך נאמנה?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתם יודעים, זה לעמבה.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הקוראת הנאמנה.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
היי לאן את הולכת?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
וואי איזה פוסט ארוך
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הה, הרגע שמתי לב שאני יכולה להוסיף סמיילים!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
טוב.. בי??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כן, ביי..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לכו תמצאו חיים!!
 
 
 
נכתב על ידי שכחתי איך קוראים לי... , 24/4/2008 23:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשכחתי איך קוראים לי... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שכחתי איך קוראים לי... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)