לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

my fucking dance life.


בלוג. רגיל. עליי. על ריקוד. 3> תיכנסו. דידיל'הה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2007

אני באמריקה !!!


הייי אנשים! אני באמריקה ואני ממממש מתגעגעת!!!

 

 

מיה וטל ... אני כ"כ עצובה שאני לא פה כדי לאחל לכן מזלטוב.... אוהבתותכן הכיהכי הכי ביקום!!!

 

הדר שני טל תהילה מיה מאיה הילי ארליך ואלעד ... וכל השאר ... תתתתחחחחבבבברווו למסנג'ר!!!!! אני מחוברת עד יום שבת בשעה 1 בלילה אצלכם בערך....

 

מגמה !! אני מתגעגעת אליכן ברמות מטורפות ...

וגם כל שאר האנשים שרשומים ברשימת החברים וגם מי שלא!!!! :(

 

אבל אל תדאגו אני לא סובלת !!!! הייתי בבוסטון אצל דוד שלי ... בתדודה שלי מדהימה !!! וגם נטשה וגם יותם(בנדוד שלי) ... יוצ' ... תרגיש טוב ומההרר!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

הייתי בניו יורק וקניתי ווווואואווו כמה קניתי :P:P:P חחח אל תדאגו עוד תראו הככללל!! מבטיחה :)

 

ועכשיו .. עכשיו אני בסקי בקולורדו איפה שנולדתי ... כ"כ יפה פה!! אני עושה סקי ויש בקבוצה שלי מלא בנים ארגנטינאים ופורטו ריקנים חחחחתתייכייים!!! חח :) בונוס **

 

ביומשבת אני נוסעת באוטו ללאס וואגס ... זה נסיעה של 3 ימים ... חחח ואז נהיה בלאס וואגס 4 ימים וב-15 לאפריל בבוקר אני נוחתת ... זה יוצא יומשני :P:P

 

אז בקיצור מתה עליכם!! מתגעגעת!! 3> דידי

נכתב על ידי דידיל'הה , 5/4/2007 00:10  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



יום הולדת שמחכינוי:  דידיל'הה

בת: 32

MSN:  עדי

תמונה




1,639
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדידיל'הה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דידיל'הה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)