לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

my fucking dance life.


בלוג. רגיל. עליי. על ריקוד. 3> תיכנסו. דידיל'הה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

החיים עוברים להם ואני נישארת מאחור...


טוב אז אני מודה שאולי זה טיפה צומי .. אבל אני מרגישה את זה .. באמת ...

 

לדוגמא עם בנים .. איך זה יכולהיות שלכל הבנות כבר היה חבר רציני שהן באמת אהבו .. אני אהבתי מישו

 

ובסוף חוץ מיום אחד שהיינו חברים אז כלום לא יצא מזה ...(כיתה ו')

 

ולפני זה .. היה את **** שהוא דרך אגב ידיד מממש טוב שלי היום ואני לא כועסת עליו בגרוש...

 

אהבתי אותו .. משו כמו אהבה ראשונה כזאת .. ובסוף הוא יצא מזה חרא .. הוא אמר לי את הדבר היחיד שאני לא

 

אשכח בחיים שלי ... ובתכלס הוא מאוד צדק... מה שהוא אמר יהיה וישאר הדבר היחיד שיפריד בייני לבין חיי

 

אהבה ... כי בלי זה אני כלום .. אולי אני ילדה נחמדה אבל כלום חוצמיזה ... ואני די צריכה להודות לו על זה שהוא

 

גרם לי לפתוח ת'עיינים ... (זה היה בכיתה ב' או ג' ...!) .

 

ועכשיו .. אני מרגישה שיש סיכוי שאני אשנה את זה ... כי אני מנסה .. (ונראה לי גם מצליחה).. ואני באמת

 

מרגישה די טוב עם עצמי... ואני מרגישה שהכל הולך להשתנות ואז אני לא אשאר מאחור אלא אתקדם רק

 

עוד קדימה והאהבה שאני כ"כ רוצה (ממנו) תתקבל (אולי , רק אולי..)

 

ואולי החיים הם משחק הימורים אחד גדול?? והכל הוא הימור.. ממש כמו בלאס וואגס..  כל צעד שאני עושה יכול

 

לקדם או להחזיר עוד צעד אחורה (אולי גם כמו בשחמט... )

 

עכשיו שיוצא לי לחשוב על זה .. אני רוצה לנצח .. להתקדם מליוניי צעדים קדימה ולהוביל .... את עצמי.

 

אז אולי זה קצת (הרבה) הזוי ולא קלטתם כלום .. זה פוסט בשביל עצמי .. 3> את כולכם!

 

דידי ..

 

נ.ב היה ממש כיף היום בקאנטרי .. אבל אני צריכה ללכת שוב השבוע .. למטרות אחרות .. מי בא איתי?? חחח. 

 

נכתב על ידי דידיל'הה , 12/5/2007 18:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



יום הולדת שמחכינוי:  דידיל'הה

בת: 32

MSN:  עדי

תמונה




1,639
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדידיל'הה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דידיל'הה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)