לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גמלי בא בלוג :\



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 210762070 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

אני מרגישה...


 

אני מרגישה בודדה וחסרת אונים.

אני מרגישה את הלב שלי דופק בפנים.

אני מרגישה את האנשים.

אני מרגישה עלים.

אני מרגישה את החים נופלים.

אני מרגישה בתוך חדר גדול.

אני מרגישה בתוך עולם שחור.

אני מרגישה בדידות עמוקה.

אני מרגישה...

אני כבר לא מרגישה כלום...

אני יושבת בבית בפינה.

מסתכלת על העולם.

דמעות של דם זולגות בעייני.

ואני...

לאט לאט מאהדת את חיי...

יסורים עמוקים עברתי.

מכות חזקות חטפתי.

את עצמי כבר לא זיהיתי.

זהו-הכאב עבר..

עברתי לעולם אחר.

עולם שלא יודעים מה זה כאב.

וכך..זה..ניגמר..

נכתב על ידי , 6/12/2008 09:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Domo ב-10/1/2009 19:33
 





162
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל†‡BLooDy DoLL‡† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על †‡BLooDy DoLL‡† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)