לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

דו קיום? קיום אפסי.


נתחיל בזה שאני לא באמת יודע מה קורה כרגע ספציפית, וביממה האחרונה בכלל, בעכו.

נמשיך בזה שאני לא מאמין לאף אחד מהדיווחים לגבי מי התחיל, מי המשיך, מי אשם, ואת מי צריך להעמיד לדין.

אם זה נכון שהיהודים תקפו את הערבי סתם כך - אני מאד מקווה שהם ימצאו את עצמם עמוק בכלא.

אם הערבי אכן עורר פרובוקציה ונסע בכוונה עם מוזיקה מרעישה בערב יום כיפור, אני מקווה מאד שהוא זה שימצא עצמו בתא הכלא. בינתיים הסיפור של "יש לנו חתונה בשבוע הבא ודווקא עכשיו הייתי צריך לקחת את הילדה לעזור להכין עוגות" נשמע לי, איך נאמר את זה, "קצת קלוש".

 

איך שלא יהיה - סביר להניח שלא היהודים ולא הערבי ימצאו עצמם בכלא.

 

מה שאני כן מאמין, יודע, משוכנע, ואין לי ספק בו, זה שאם רק היה דיווח הכי מעורפל ולא מבוסס שבעולם שבבתי כנסת הסיתו לאלימות נגד ערבים, היו קופצים בפרקליטות, במשטרה, בכנסת, ובכל מיני ארגונים אנטישמיים כגון "שלום עכשיו" ודורשים לסגור את בתי הכנסת, ולהעמיד לדין את כל הרבנים בעיר.

 

את כל הקריאות האלה, כמובן, לא נשמע מאותם "חובבי חוק ודמוקרטיה", כי ההסתה הגיעה - לא עלינו - מהצד המוסלמי של הסכסוך, ואותם לא שופטים על הסתה ולא על אלימות, כי מה לעשות... איך אפשר לשפוט מישהו על שבכלל לא הגיוני שהוא עשה?

 

אגב, איכשהו הדיווחים האלה על "שמועות על ערבים פצועים" שהופכים להסתה במסגדים תמיד מחזירים אותי אוטומטית לטבח בחברון במאורעות תרפ"ט. גם אז, כמו היום, השמועות הפכו להסתה אלימה שהפכו לאלימות. אז היו כוחותינו דלים, והמאורעות הסתיימו ב-66 הרוגים בחברון לבדה. היום כוחותינו חזקים יותר, והמאורעות נגמרו בלי הרוגים, והשאלה היא תמיד: עד מתי?

 

רוצים, אגב, לדעת מה זה פוגרום אמיתי ולא איזה קשקוש עיתונאי? זרקו מבט על התמונות האלה.

 

ובהזדמנות חגיגית זו, על רקע "הרס דו-הקיום" אני "תופס טרמפ" ומזכיר שוב את חברון: אותה חברון שהארגונים האנטישמיים בשמאל מנסים למכור לנו "שאין ליהודים מה לחפש שם", אותה חברון שברק רוצה להעביר (בפעם השלישית) לידי הרשעות הפלסטינית, אותה חברון שהקפיצה את השמאל כי שם נחשף פרצופו האמיתי של הרוע.

 

חברון היא עיר יהודית, בעלת התיישבות של מאות שנים, שם התהווה העם היהודי, שם נקברו אבות ואמהות האומה, ולמקרה שפספסתם - יהודים חזרו לגור בה כבר במאה ה-16, ונאלצו לעזוב סופית - ניחשתם נכון - בגלל "שכניהם" הערבים.

 

ואגב, אל תקחו את זה אישית, הם לא עושים את זה רק לנו, היהודים... ערבים רוצחים גם את האחיות שלהם "על כבוד המשפחה" (ולכו תבינו איזה כבוד יש בלרצוח את אחותך) והם גם מחללים מקומות קדושים לדרוזים במעשים שאם האחיות שלהם היו עושות - הם היו רוצחים אותן.

 

קיראו לי גזען ואני לא אתרגש מזה, אבל אני לא מאמין בדו קיום. לא בארץ לפחות.

דו קיום יהיה כאשר אנחנו נשב לבטח במדינתנו הנתחמת ע"י הים והירדן - והם ישבו מהצד השני, ויפחדו לתקוף אותנו.

עד שזה יקרה - השמאל ימשיך למכור לנו אשליות של שלום, הימין לא ידע איך להתמודד כמו שצריך עם הטענות הדביליות האלה, הערבים ימשיכו לצחוק על כולנו, ואנחנו נמשיך לפחד לפתוח את הפה, שחס וחלילה לא יגידו שאנחנו מסיתים.

 

עכו היתה עיר המפתח במלחמות הצלבנים והמוסלמים במאבק על ארץ ישראל כולה.

היום חשיבותה פחותה, כנראה שהמלחמה על הארץ עודנה בוערת.

נכתב על ידי , 9/10/2008 23:15   בקטגוריות Law and Order, אדם, חברה, וסביבה, אקטואליה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-12/10/2008 03:22




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)