לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

לתת לנהג עם אחריות של ילד בן 9 לנהוג...


מכירים את התשדיר הזה של "לתת לילד עד גיל 9 לחצות כביש לבד זה פשע"?

 

עם כל זה שזה נכון שזה מסוכן לתת לילד לחצות לבד, שאלתם את עצמכם מה בעצם גורם לכך שזה מסוכן? האם זה בגלל שהילד עלול להתפרץ לכביש... או שבעצם מי שמסוכן הוא הנהג?

 

במשך הרבה מאד זמן כמעט ולא יצא לי לעבור במעברי חציה שאין בצמוד אליהם רמזור. ככה זה כשאתה יוצא על הבוקר לעבודה, חוזר בערב, ואם אתה מסתובב איפשהו - זה "בסידורים" מרכז העיר שם יש רמזור על כל מטר.

 

בחודשים האחרונים, לעומת זאת, יוצא לי לעבור כמה וכמה מעברי חציה לא מרומזרים, כאשר אני לוקח את ליאת לגן הילדים. את החוויה הזו אני מסכם כמעט בכל פעם כקטסטרופה. בכל כיוון מהבית אל הגן ובחזרה יוצא לי לעבור ארבעה מעברי חציה.

 

רוצים לדעת מה הסיכוי שבכל מעברי החציה הנהגים החולפים יעצרו ויאפשרו לי לחצות - כפי שנדרש עפ"י חוק?

אפסי.

 

רוצים לדעת מה הסיכוי שבלפחות שניים מתוך ארבעת המעברים הנהגים החולפים יעצרו ויאפשרו לי לחצות?

עדיין אפסי.

 

במציאות האבסורדית שבא הולך רגל יכול להיות במרכזו של מעבר החצייה והנהגים לא רק שלא יעצרו כנדרש אלא אף יהיו חצופים מספיק לצפור להולך הרגל כדי "שיעוף להם מהכביש", במציאות כזו זה אכן מסוכן לתת לילד עד גיל 9 לחצות כביש לבד, אבל הפשע האמיתי הוא של הנהגים שלא עוצרים, והרשלנות האמיתית היא של מערכת אכיפת החוק.

 

אם עוד יש משמעות כלשהי לחוק, לאכיפתו, או למערכת האחראית על כך בארצנו.

נכתב על ידי , 10/10/2008 14:58   בקטגוריות אדם, חברה, וסביבה, ישראלים בתנועה, בדרך הביתה, אקטואליה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-1/11/2008 14:53




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)