לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

זולגות הדמעות מעצמן


 

ב-Sun מדווחים שרשת BBC הוצפה במאות שיחות נזעמות לאחר שכתבת של הרשת דיווחה שבכתה כאשר ראתה את ערפאת מועלה למסוק במוקטעה, בדרכו לבית החולים בצרפת.

 

אני לא מבין מה הזעם הגדול על הדיווח הזה.

 

אני יכול להעיד שגם אני הייתי על סף דמעות, או לפחות הייתי מתוסכל קשות, כאשר ראיתי את ערפאת מוטס לבית החולים.

 

הידיעה שרוצח שבמשך קרוב לארבעים שנה אחראי למותם של אלפי ישראלים יוצא נקי ועומד לסיים את חייו במוות כמעט טבעי, מבלי שנעשה צדק ומבלי להעניש אותו על כל הדם ששפך - ידיעה שכזו פשוט מוציאה אותי מדעתי.

 

אני יודע שאין זו אלא נאיביות, כי הצרפתים ידועים בחיבתם לערפאת [שכן הם כולם אוהבי-צרפדעים], אבל  כולי תקווה שמישהו מהרופאים בצרפת יזריק לערפאת - בטעות או במכוון - אקונומיקה במקום אנטיביוטיקה, וששעותיו האחרונות תהיינה קשות, רעות, ומרות.

 

זהו, זמנו חלף.

נכתב על ידי , 7/11/2004 09:10   בקטגוריות אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)