לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

הוא זכאי


 

כבר כמה ימים שאני נכנס כל פעם לישראבלוג במטרה לכתוב על "פרשיית זכאי".

 

יש לי הרבה מה לכתוב בנושא, אבל נראה לי שאני אתמצת את זה לנקודות:

1. שירתּי תחת פיקודו של תא"ל שמואל זכאי בעת שהיה מפקד עוצבת הגליל.

2. עבדתי קרוב אליו בעשרות רבות של שיירות בלבנון.

3. עבדתי מולו בחמ"ל החטיבתי, כאשר אני מייצג את אגף הרפואה.

4. הבנאדם קשוח מאד, על גבול המטורף, ובעל נטיות חזקות להתפוצצות.

5. הבנאדם הוא כל מלה שתוכלו למצוא ושמשמעותה הפוכה מ"עדין".

6. הבנאדם דבק במשימותיו בכל מחיר. בכל מחיר.

7. אחרי זכאי, אם הכושר שלי יאפשר את זה, אני מוכן לרוץ בעיניים עצומות באש ובמים. מה שכן, אם לא במים, אז לפחות באש - זכאי אכן הריץ אותנו.

8. זכאי ראוי להערצה כאדם ומפקד.

9. אני לא יודע מה העובדות, אבל הלב שלי אומר לי שאם זכאי אמר שהוא לא הדליף, אז הוא לא הדליף.

10. האופן שיעלון התייחס לזכאי מגעיל אותי, ואני מקווה לא להיקרא למילואים כל זמן שהוא הרמטכ"ל. כנ"ל לגבי זמן כהונתו של מופז כשר הביטחון.

 

לסיכום:

1. אני לא מאמין שהעצומה תשנה משהו, כי ברגע שדפקו את הראש בקיר, יעדיפו לבנות קיר חדש ולא להוציא את הראש, ובכל זאת: חתמתי.

2. כל זמן שזכאי לא יחזור בו ויודיע כי הוא זה שהדליף לתקשורת, מבחינתי:


נכתב על ידי , 10/11/2004 14:28   בקטגוריות הרהורים  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יהוידע ב-16/11/2004 08:53




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)