אם נכנסתם הבוקר לוואלה או YNET, סביר להניח שנתקלים בהרבה שחור בעיניים, ועליו מתקתק לו בעצלתיים שעון הסופר לאחור.
למי מכם שתהה מה עומד מאחורי אותם שעונים, מדובר בקמפיין חדש ואגרסיבי משהו של אורנג', שנועד למעשה להוריד [זמנית] את המתחרים מעל לוחות המודעות האינטרקטיביים.
המעניין הוא שלפחות כרגע, כנראה כל זמן שהספירה לאחור נמשכת, אותם פרסומים אינם מהווים קישור לשום מקום, דבר נדיר למדי כאשר מדובר בבאנרים.
[לחצו על התמונה להגדלתה]
המעניין לא פחות הוא שאם אתם סקרנים פתולוגיים כמוני ועברתם על הבאנרים כולם, תגלו שבוואלה הבאנר המופיע ממש מעל הפרסום של "וואלה! דואר" הוא דווקא כן קישור.
לחיצה על הקישור תוביל אתכם אמנם רק לדף שגיאה, אך זהו דף שגיאה באתר של אורנג', ולפי כותרת העמוד, ניתן להבין שמדובר בפרסום לטכנולוגית 3rd Generation.
ומי שדואג שבסוף הקמפיין "ייגמר לו הזמן" - אל דאגה: נכון לרגע כתיבת פוסט זה, עפ"י סקודה, עדיין יש לנו לפחות עוד 63 שעות...
עדכונצ'יק: אני מאד מקווה שהמערכות של אורנג' יותר מתואמות מהשעונים המוצגים בשמם...