ב-YNET מדווחים שבעלי חנויות בדיוטי-פרי החדש בטרמינל 3.0 אינם מרוצים מהעובדה שישנם אנשים אשר שוכחים כי מטרתו הבלעדית של הטרמינל החדש הינה מרכז קניות, ואשר מרשים לעצמם לשבת בעת שהם ממתינים לטיסתם, ולכן הם מבקשים מהנהלת רשות שדות התעופה להפחית את מספר הכורסאות והכיסאות העומדים לרשות הממתינים, מתוך מחשבה שאם הממתינים לא יוכלו לשבת ולנוח - הם יסתובבו ויקנו.
הכל טוב ויפה, ומאד מתחשב כמובן, חוץ מכשל לוגי קטן העולה מטענת אחד מבעלי החנויות: "מי שמתיישב בכיסא בדרך כלל לא זז ממנו כדי שלא יתפסו את מקומו".
אם אנשים כל כך חוששים שיתפסו את מקומם, סימן שחסרים כיסאות, ודווקא אם יוספו כיסאות, אנשים לא יחששו לקום מכיסאותיהם כיוון שידעו שיהיה להם מקום פנוי כאשר יחזרו, ומשום כך יסתובבו יותר בחנויות.
ואם תשאלו אותי, בעל חנות שמבקש מהנהלת רשות שדות התעופה לסלק את הכיסאות כדי שאיאלץ לעמוד - אינו ראוי שאקנה אצלו!